Інституційний репозитарій ЗНУ

Просування HR-бренду та іміджу компаній продуктового рітейлінгу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Каліцев, Владислав Віталійович
dc.date.accessioned 2021-01-09T21:34:06Z
dc.date.available 2021-01-09T21:34:06Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4028
dc.description Каліцев В. В. Просування HR-бренду та іміджу компаній продуктового рітейлінгу : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 051 "Економіка" / наук. керівник Ю. В. Калюжна. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 106 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота викладена на 106 сторінках друкованого тексту, містить 16 таблиць, 19 рисунків. Перелік посилань включає 63 джерела, з них 11 іноземною мовою.Об’єктом дослідження є HR-брендинг та імідж компаній у сфері продуктового рітейлінгу. Предметом дослідження є просування HR-брендів та створення іміджу компаній у сфері продуктового рітейлінгу. Мета кваліфікаційної роботи магістра полягає у визначенні основних напрямків підвищення ефективності просування HR-бренду та іміджу компаній продуктового рітейлінгу. Відповідно до поставленої мети в роботі вирішені такі завдання:  розглянуто еволюційні підходи до визначення, сутність, види та функції HR-бренду;  визначено особливості побудови іміджу роботодавця;  узагальнено методики оцінки ефективності HR-брендінгу;  проаналізовано особливості ринку праці продуктового рітейлінгу;  здійснено аналіз просування HR-бренду та іміджу компаній продуктового рітейлінгу;  проведено оцінку ефективності процесів HR-брендингу;  визначено проблеми просування HR-бренду та іміджу компаній продуктового рітейлінгу;  проаналізовано перспективи просування HR-бренду;  розроблено рекомендації щодо підвищення ефективності HR-бренду. Методи дослідження: загальнонаукові методи аналізу, синтезу, аналогії, формальної логіки; методи соціальних досліджень, статистичні методи, логічного узагальнення, критичного аналізу. Інформаційною базою дослідження є нормативно-законодавчі акти з питань регулювання праці, результати власних досліджень та проведеного аналізу, наукові праці вітчизняних і зарубіжних учених, що стосуються питань HR-брендингу та створення іміджу, рекрутингу персоналу, інтернетджерела. Випускна кваліфікаційна робота містить наступні елементи наукової новизни: удосконалено модель розрахунку ефективності HR-бренду організації, яка на відміну від існуючих, дозволяє систематизувати черговість розрахунку показників і їх важливість для цілей управління персоналом. Основні результати кваліфікаційної роботи висвітлено у тезах. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 106 pages of printed text, contains 16 tables, 19 figures. The list of referеnces includes 63 sources, 11 of them in foreign languages. The object of the research is the HR-branding and the image of grocery retail companies. The subject of the research is the promotion of HR-brands and the creation of the image of grocery retail companies. The purpose of the master's qualification work is to determine the main directions of improving the effectiveness of HR-brand promotion and the image of grocery retail companies. In accordance with the purpose in the work the following tasks are solved:  evolutionary approaches to the definition, essence, types and functions of HR-brand are considered;  features of building the image of the employer are determined;  methods for evaluating the effectiveness of HR-branding are generalized;  features of the labor market of product retail are analyzed;  analysis of HR-brand promotion and image of grocery retail companies is carried out;  the efficiency of HR-branding processes is evaluated;  problems of promotion of HR-brand and image of grocery retail companies are identified;  the prospects of HR-brand promotion are analyzed;  recommendations for improving the effectiveness of the HR brand are developed. Research methods: general scientific methods of analysis, synthesis, analogy, formal logic; methods of social research, statistical methods, logical generalization, critical analysis. The information base of the research is normative-legislative acts on labor regulation, results of own researches and the conducted analysis, scientific works of domestic and foreign scientists concerning questions of HR-branding and image creation, personnel recruitment, Internet source. The final qualification work contains the following elements of scientific novelty: the model of calculation of efficiency of HR-brand of the organization 6 which, unlike existing, allows to systematize sequence of calculation of indicators and their importance for the purposes of personnel management is improved. The main results of the qualification work are covered in the abstracts. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject HR-бренд uk
dc.subject імідж роботодавця uk
dc.subject функції HR-бренду uk
dc.subject залученість персоналу uk
dc.title Просування HR-бренду та іміджу компаній продуктового рітейлінгу uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу