UA : Кваліфікаційна робота викладена на 125 сторінках друкованого тексту, містить 16 таблиць, 24 рисунків, 3 додатки. Перелік посилань включає 74 джерела, з них 5 іноземною мовою. Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність на підприємстві ТОВ «Союз-Континент-СК.
Предметом дослідження є управління маркетинговою діяльністю
ТОВ «Союз-Континент-СК.
Метою кваліфікаційної роботи магістра є розробка науковометодичних та практичних рекомендацій для удосконалення процесу
управління маркетинговою діяльністю на підприємствах.
Методи дослідження: логічного узагальнення, дедуктивний,
економічного та статистичного аналізу, порівняння, зведення та ін.
Одержані результати: досліджено процес управління зовнішнім та
внутрішнім маркетингом підприємства; проаналізовано підходи до
управління маркетинговою діяльністю підприємства; узагальнено методичні
підходи до оцінювання маркетингової діяльності підприємства;
проаналізовано внутрішню та зовнішню маркетингову діяльність ТОВ
«Союз-Континент-СК»; здійснено оцінку ефективність маркетингової
діяльності ТОВ «Союз-Континент-СК»; удосконалено науково-методичний
підхід до проведення маркетингових досліджень на підприємстві; розроблено
рекомендації щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства
ТОВ «Союз – Континент – СК»; обгрунтовано ефективність запропонованих
заходів щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства.
Розроблені рекомендації можуть бути застосовані підприємствами
будь-якої сфери діяльності, зокрема комплексне використання маркетингу
персоналу та зовнішнього маркетингу для удосконалення маркетингової
діяльності та посиленню конкурентних переваг підприємств.
EN : The work is presented on 125 pages of printed text, contains 16 tables, 24 figures, 3 annex. The list of referеnces includes 74 sources, 5 of them in foreign languages. The object of the study is marketing activities at the company
«Soyuz-Continent-SK».
The subject of the study is the management of marketing activities of
LLC «Soyuz-Continent-SK».
The purpose of the master's qualification work is to develop scientific and
methodological and practical recommendations for improving the management of
marketing activities in enterprises.
Research methods: logical generalization, deductive, economic and
statistical analysis, comparison, summary, etc.
In the process of research, the following scientific results were obtained:
– the process of management of external and internal marketing of the
enterprise is investigated;
– the approaches to management of marketing activity of the enterprise are
analyzed; generalized methodological approaches to assessing the marketing
activities of the enterprise;
– the internal and external marketing activity of Soyuz-Continent-SK LLC
was analyzed;
– the efficiency of marketing activity of Soyuz-Continent-SK LLC was
evaluated;
– improved scientific and methodological approach to marketing research at
the enterprise;
– developed recommendations for improving the marketing activities of the
company LLC "Union - Continent - IC";
6
– the effectiveness of the proposed measures to improve the marketing
activities of the enterprise is substantiated.
The developed recommendations can be applied by enterprises of any field
of activity, in particular the integrated use of personnel marketing and external
marketing to improve marketing activities and strengthen the competitive
advantages of enterprises.