ZNU Institutional Repository

Рефреймінг як когнітивна методика подолання страху публічних виступів

Show simple item record

dc.contributor.author Петрова, Евеліна Олександрівна
dc.date.accessioned 2021-01-10T22:00:48Z
dc.date.available 2021-01-10T22:00:48Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4071
dc.description Петрова Е. О. Рефреймінг як когнітивна методика подолання страху публічних виступів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Г. О. Горбань. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 62 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 62 сторінки, 1 таблиця. Перелік посилань включає 57 джерел. Об’єкт дослідження: рефреймінг як психологічний феномен. В умовах тривалих змін, в новій соціокультурній та політичній ситуації молодь* змушена з повною відповідальністю осмислювати і здійснювати свій життєвий вибір (Одним з варіантів визначення юнацького віку виступає період від 18 років до 22 року. Багато періодизацій проводять верхню межу юності в районі 20-23 років). Як зазначає C.А. Абдулгалімова, особистість стикається із, так званою, ціннісною кризою, подолання якої ускладнюється різними страхами, а саме – екзистенціальними. Вони здатні деформувати соціальне життя молоді та впливати на її активність і розвиток в період студенства. Дещо підступною особливістю такого феномену як страх є ймовірність його присутності як на рівні свідомості, так і на рівні підсвідомості особистості, що ускладнює процес здобуття знань і набуття навичок самопрезентаціїї у форматі публічних виступів. Для юнацького періоду характерне прагнення до самореалізації; здадність до самозмін; розширення меж уяви, діапазону суджень; схильність до роздумів на тему плинності часу та смерті. Названі віково-психологічні характеристики є цільовими для нашої роботи, адже виділяють фактори та можливості подолання розвитку екзистенціальних страхів, які вважаються основою деформації процесів самопрезентації під час публічних виступів молодої людини.. Наукова новизна полягає у тому, що розроблена та впроваджена конкретна техніка подолання страхів публічних виступів шляхом рефреймінгу страхів. uk
dc.description.abstract EN : The work is set out on 62 pages, 1 table. The list of links includes 57 sources. Object of research: reframing as a psychological phenomenon. In conditions of long-term changes, in the new socio-cultural and political situation, young people * are forced to responsibly comprehend and implement their life choices (One of the options for determining adolescence is the period from 18 to 22 years. years). As noted by C.A. Abdulgalimov, the individual is faced with the so-called value crisis, overcoming which is complicated by various fears, namely - existential. They are able to distort the social life of young people and influence their activity and development during the student period. A somewhat insidious feature of such a phenomenon as fear is the probability of its presence both at the level of consciousness and at the level of the subconscious of the individual, which complicates the process of acquiring knowledge and skills of self-presentation in the format of public speeches. The youth period is characterized by the desire for self-realization; ability to self-change; expanding the boundaries of imagination, the range of judgments; tendency to reflect on the passage of time and death. These age-psychological characteristics are targeted for our work, because they highlight the factors and opportunities to overcome the development of existential fears, which are considered the basis of the deformation of self-presentation processes during public performances of young people .. Scientific novelty is that performances by reframing fears. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject рефреймінг uk
dc.subject рефреймінг змісту та контексту uk
dc.subject шестикроковий рефреймінг uk
dc.subject екзистенціальний страх uk
dc.subject страх публічних виступів самопоміч uk
dc.subject reframing uk
dc.subject content and context reframing uk
dc.subject six-step reframing uk
dc.subject fear of public speech uk
dc.subject existential fear uk
dc.subject self - help uk
dc.title Рефреймінг як когнітивна методика подолання страху публічних виступів uk
dc.title.alternative Reframing as a Cognitive Method of Overcoming the Fear of Public Speaking uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics