UA : Кваліфікаційна робота: 92 сторінки, 6 рисунків, 9 таблиць, 72 джерела.
Об’єкт дослідження – процес управління маркетинговою діяльністю підприємств туристичної галузі в Запорізькому регіоні.
Предмет дослідження – умови формування ефективного управління маркетингової діяльності туристичної агенції «Дімона Авіатур»
Мета роботи – визначити теоретичні і науково-практичні засади управління маркетинговою діяльністю підприємств туристичного бізнесу в Запорізькому регіоні.
Методи дослідження: методи аналізу і синтезу, метод порівняльного аналізу, програмно-цільовий метод, розрахунково-аналітичний метод, метод анкетування.
Ключовим фактором забезпечення конкурентоспроможності туристичних підприємств як на внутрішньому, так і на міжнародному ринку стає дієва система маркетингу – складний і динамічний процес, що характеризується широким застосуванням різноманітних маркетингових засобів, появою нових інструментів інформаційного впливу. Запорукою успіху туристичної фірми на ринку стає її спроможність оптимально організовувати взаємодію всіх елементів даної системи, визначати найбільш дієві та ефективні види маркетингу.
EN : Qualification work: 92 pages, 6 figures, 9 tables, 72 sources.
The object of research is the process of managing the marketing activities of the tourism industry in the Zaporіzhzhia region.
The subject of research – the conditions for the formation of effective management of marketing activities of the travel agency «Dimona Aviatur»
The purpose of the work is to determine the theoretical-methodological and scientific-practical principles of marketing management of tourism business enterprises in the Zaporіzhzhia region.
Research methods: methods of analysis and synthesis, method of comparative analysis, program-target method, calculation-analytical method.
A key factor in ensuring the competitiveness of tourism enterprises in both domestic and international markets is an effective marketing system - a complex and dynamic process characterized by the widespread use of various marketing tools, the emergence of new tools of information influence. The key to the success of a travel company in the market is its ability to optimally organize the interaction of all elements of this system, to determine the most effective and efficient types of marketing.