ZNU Institutional Repository

Маркетингова стратегія розвитку закладу розміщення туристів

Show simple item record

dc.contributor.author Маркова, Маргарита Леонідівна
dc.date.accessioned 2021-01-12T09:41:05Z
dc.date.available 2021-01-12T09:41:05Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4114
dc.description Маркова М. Л. Маркетингова стратегія розвитку закладу розміщення туристів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 242 "Туризм" / наук. керівник А. В. Сидорук. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 71 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота – 71 сторінка, 8 рисунків, 7 таблиць, 76 літературних джерел. Метою цієї роботи є визначення особливостей маркетингової стратегії розвитку закладу розміщення туристів. Відповідно до поставленої мети в роботі вирішуються такі завдання: 1. Вивчити фактори впливу на розвиток закладу розміщення туристів, методи і функції маркетингу в індустрії гостинності; 2. Проаналізувати маркетингову стратегію розвитку закладу розміщення на прикладі ТОВ «Воздвиженський», м. Київ. 3. Проаналізувати ефективність маркетингової стратегії розвитку закладу розміщення на прикладі ТОВ «Воздвиженський», м. Київ. В роботі використовувався комплекс загальнонаукових методів: описовий, порівняльний, аналітичний, – та спеціальні методи: порівняльного аналізу, статистичний, статистичного аналізу. Об'єктом дослідження є процес просування готельного продукту на ринку. Предметом дослідження є маркетингова стратегія закладу розміщення ТОВ «Воздвиженський», м. Київ. Основна частина роботи присвячена дослідженню маркетингової стратегії розвитку закладу розміщення ТОВ «Воздвиженський», м. Київ. Проаналізувана ефективність маркетингової стратегії розвитку закладу розміщення на прикладі ТОВ «Воздвиженський», м. Київ. uk
dc.description.abstract EN : Qualification work - 71 pages, 8 figures, 7 tables, 76 references. The purpose of this work is to determine the features of the marketing strategy for the development of tourist accommodation. In accordance with the goal in the work the following tasks are solved: 1. To study the factors influencing the development of the tourist accommodation, methods and functions of marketing in the hospitality industry; 2. To analyze the marketing strategy for the development of the accommodation facility on the example of Vozdvyzhensky LLC, Kyiv. 3. To analyze the effectiveness of the marketing strategy for the development of the accommodation institution on the example of LLC "Vozdvyzhensky", Kyiv. The work used a set of general scientific methods: descriptive, comparative, analytical - and special methods: comparative analysis, statistical, statistical analysis. The object of study is the process of promoting the hotel product on the market. The subject of the study is the marketing strategy of the accommodation institution Vozdvyzhensky LLC, Kyiv. The main part of the work is devoted to the study of the marketing strategy for the development of the accommodation facility of Vozdvyzhensky LLC, Kyiv. The effectiveness of the marketing strategy for the development of the accommodation institution on the example of Vozdvyzhensky LLC, Kyiv is analyzed. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject маркетингова стратегія uk
dc.subject туризм uk
dc.subject заклади розміщення uk
dc.subject готель uk
dc.subject стратегія розвитку uk
dc.subject моделі маркетингової стратегії uk
dc.subject розвиток uk
dc.title Маркетингова стратегія розвитку закладу розміщення туристів uk
dc.title.alternative The Marketing Strategy for the Development of Tourist Accomodation uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics