ZNU Institutional Repository

Аналіз напрямків маркетингової діяльності туроператора «ANEX TOUR

Show simple item record

dc.contributor.author Ямкова, Віолетта Олегівна
dc.date.accessioned 2021-01-12T10:13:30Z
dc.date.available 2021-01-12T10:13:30Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4119
dc.description Ямкова В. О. Аналіз напрямків маркетингової діяльності троператора «ANEX TOUR» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 242 "Туризм" / наук. керівник І. О. Чуєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 72 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота - 72 сторінок , 62 джерел , 8 таблиць, 8 рисунків. Мета дипломної роботи – проаналізувати напрямки маркетингової діяльності туроператора «ANEX Tour» Для досягнення мети було поставлено такі завдання: - розглянути теоретичні аспекти маркетингової діяльності субєктів туристичної галузі; - охарактеризувати напрямки та особливості організації маркетингової діяльності «ANEX Tour»; - розробити рекомендації щодо оптимізації маркетингової діяльності туристичного оператора «ANEX Tour». Предметом дослідження є туроператор «ANEX Tour». Об’єктом дослідження є процес маркетингової діяльності туристичного оператора «ANEX Tour». Поставлені завдання зумовили вибір таких методів дослідження: аналіз, синтез, узагальнення, систематизація і порівняння науково-теоретичного матеріал. Основна частина роботи присвячена оцінки стану маркетингової діяльності туристичного оператора «ANEX Tour» в порівнянні з іншим провідним туристичним оператором «Join Up!».Для справедливої оцінки якості роботи туроператора «ANEX tour» скористалися результатами дослідження Української асоціації туристичних агентів серед директорів і менеджерів туристичних агентств України про туроператорів, що мають власні чартерні програми по найбільш масових напрямках. У кваліфікаційній роботі виявили шляхи оптимізації маркетингової діяльності туристичного оператора «ANEX Tour» та надали пропозиції щодо напрямків підвищення її ефективності де ціна – найважливіший елемент комплексу маркетингу туристичних підприємств.   У маркетинговій діяльності ціна виконує важливу функцію – узгодження інтересів туристичного підприємства та його клієнтів. Фактичний матеріал, поданий у роботі, зроблені на його основі узагальнення мають значення для підвищення рівня розвитку маркетингової діяльності туристичного оператора «ANEX Tour». uk
dc.description.abstract EN : Qualification work - 72 pages, 62 sources, 8 tables,8 pictures. The purpose of the thesis - to analyze the marketing activities of the tour operator "ANEX Tour" To achieve this goal, the following tasks were set: - to consider theoretical aspects of marketing activity of subjects of tourist branch; - describe the directions and features of the organization of marketing activities "ANEX Tour"; - to develop recommendations for optimizing the marketing activities of the tour operator "ANEX Tour". The subject of the study is the tour operator "ANEX Tour". The object of research is the process of marketing activities of the tour operator "ANEX Tour". The tasks led to the choice of the following research methods: analysis, synthesis, generalization, systematization and comparison of scientific and theoretical material. The main part of the work is devoted to assessing the state of marketing activities of the tour operator "ANEX Tour" in comparison with another leading tour operator "Join Up!". To fairly assess the quality of the tour operator "ANEX tour" Of Ukraine about tour operators that have their own charter programs in the most popular areas. The qualification work identified ways to optimize the marketing activities of the tour operator "ANEX Tour" and provided suggestions for ways to increase its efficiency where price is the most important element of the marketing complex of tourism enterprises. In marketing activities, the price performs an important function - the coordination of the interests of the tourist enterprise and its customers. The actual material presented in the paper is made on its basis generalizations are important for increasing the level of development of marketing activities of the tour operator "ANEX Tour". uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject туризм uk
dc.subject методи оцінки якості uk
dc.subject маркетинг uk
dc.subject розвиток туристичної сфери uk
dc.title Аналіз напрямків маркетингової діяльності туроператора «ANEX TOUR uk
dc.title.alternative Analysis of the directions of marketing activities of the tour operator «ANEX TOUR» uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics