Інституційний репозитарій ЗНУ

Психологічні особливості організації ігрової діяльності дітей дошкільного віку в інклюзивному освітньому просторі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мущенко, Маргарита Володимирівна
dc.date.accessioned 2021-01-12T11:25:46Z
dc.date.available 2021-01-12T11:25:46Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4125
dc.description Мущенко М. В. Психологічні особливості організації ігрової діяльності дітей дошкільного віку в інклюзивному освітньому просторі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Т. В. Скрипаченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 128 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 128 сторінки, 1 малюнок. Перелік посилань включає 64 джерела. Об’єкт дослідження: ігрова діяльність. Інклюзивна освіта дітей з особливими освітніми потребами є одним з фундаментальних напрямів реформування сучасної школи. Опираючись на Конституцію України та «Закон про освіту», «Національну програму виховання дітей та учнівської молоді в Україні (2004 – 2013р.р.)», можно сказати, що освіта дітей, які мають психофізичне порушення, не повинна відрізнятися від освіти здорових дітей. Саме через це процес реформування породжує численні проблеми і ускладнення. Виникає безліч питань щодо ролі психологічної служби у процесі інклюзивного навчання в цілому, та змісту, форм і методів роботи працівників психологічної служби закладу освіти, зокрема. Освіта в умовах звичайної масової школи зі всіма соціально-психологічними ризиками нетипової дитини активізує соціально-психологічні механізми взаємодії проблемної дитини з середовищем і тільки потім - корекцію. За умови грамотно організованого психологічного супроводу не тільки самої дитини, але всієї її родини цей шлях може виявитися набагато більш ефективним. Наукова новизна роботи полягає у розробці моделі корекційно-розвивальної роботи психолога з корекції агресивної поведінки дітей дошкільного віку в інклюзивному просторі на прикладі ігротерапії. uk
dc.description.abstract EN : The work is set out on 128 pages, 1 figure. The list of links includes 64 sources. Object of research: game activity. Inclusive education of children with special educational needs is one of the fundamental directions of modern school reform. Based on the Constitution of Ukraine and the Law on Education, the National Program for the Education of Children and Student Youth in Ukraine (2004-2013), we can say that the education of children with mental and physical disabilities should not differ from the education of healthy children. . It is because of this that the reform process creates numerous problems and complications. There are many questions about the role of psychological services in the process of inclusive education in general, and the content, forms and methods of work of employees of psychological services of educational institutions, in particular. Education in a regular mainstream school with all the socio-psychological risks of an atypical child activates the socio-psychological mechanisms of interaction of the problem child with the environment and only then - correction. With well-organized psychological support, not only the child but his whole family, this path can be much more effective. The scientific novelty of the work is to develop a model of correctional and developmental work of a psychologist to correct the aggressive behavior of preschool children in an inclusive space on the example of game therapy. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject психологічні особливості uk
dc.subject ігрова діяльность uk
dc.subject діти uk
dc.subject дошкільний вік uk
dc.subject інклюзивний освітній простір uk
dc.subject psychological features uk
dc.subject game activity uk
dc.subject children uk
dc.subject preschool age uk
dc.subject inclusive educational space uk
dc.title Психологічні особливості організації ігрової діяльності дітей дошкільного віку в інклюзивному освітньому просторі uk
dc.title.alternative Psychological Specifics of the Play Activities Organization for Preschool Children in Inclusive Learning Environment uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу