Інституційний репозитарій ЗНУ

Психологічні особливості зв'язку між домінуючими ціннісними орієнтаціями та рівнем задоволеності життям у сфері сімейних стосунків

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Станкевич, Катерина Юріївна
dc.date.accessioned 2021-01-12T11:42:12Z
dc.date.available 2021-01-12T11:42:12Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4128
dc.description Станкевич К. Ю. Психологічні особливості зв'язку між домінуючими ціннісними орієнтаціями та рівнем задоволеності життям у сфері сімейних стосунків : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник О. А. Лукасевич. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 75 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 75 сторінки, 3 таблиці, 8 рисунків. Перелік посилань включає 60 джерел. Об’єкт дослідження: ціннісні орієнтації в сімейних стосунках. зв'язок ціннісних орієнтацій із задоволеністю сімейними стосунками, які по суті стають фундаментом нової сім’ї, мало ким досліджений. Частково вплив ціннісних орієнтацій на задоволеність подружніми стосунками розглядається в дослідженнях присвячених міжнаціональним шлюбам в контексті міжкультурних конфліктів партнерів різних національностей. Однак ціннісні орієнтації хоча і походять із культурного світогляду особистості, є окремою категорією в світосприйнятті. Отже вплив ціннісних орієнтацій партнерів на якість їх стосунків, і як наслідок, на задоволеність партнерів своїми стосунками має більш глобальний характер і виходить за рамки досліджень міжнаціональних шлюбів. Безпосередньо ціннісні орієнтації батьків наслідуються дітьми, і мають істотніший вплив на спрямованість особистості ніж навіть відмінності у структурі сім’ї (повна чи неповна сім’я). Для розвитку дитини ключову роль відіграє гармонійність сімейної системи. В цьому сенсі дисгармонійність сімейних стосунків не є особистою справою подружжя. Якщо дитина відчуває нестабільність, суперечливість в поведінці батьків, її потреба в безпеці не може бути задоволена. Людина, яка виховувалась в дисфункційній сім’ї, тобто в умовах порушення гармонійності стосунків виростає складною особистістю, оскільки часто переживає ситуацію психотравми. Відсутність позитивного прикладу сімейних стосунків призводить до несприйняття духовних цінностей, моральних ідеалів, визнаних суспільством. Наукова новизна полягає у розробці рекомендацій з формування ціннісних орієнтацій у дітей дошкільного віку в умовах закладу дошкільної освіти. uk
dc.description.abstract EN : The work is set out on 75 pages, 3 tables, 8 figures. The list of links includes 60 sources. Object of research: value orientations in family relations. The connection between value orientations and satisfaction with family relations, which in fact become the foundation of a new family, has been little studied. In part, the impact of value orientations on marital satisfaction is examined in studies on interethnic marriages in the context of intercultural conflicts between partners of different nationalities. However, value orientations, although derived from the cultural worldview of the individual, are a separate category in the worldview. Thus, the influence of partners' value orientations on the quality of their relationship, and as a consequence, on the satisfaction of partners with their relationship is more global in nature and goes beyond the study of interethnic marriages. The value orientations of parents are directly inherited by children, and have a more significant impact on the orientation of the individual than even differences in family structure (complete or incomplete family). The harmony of the family system plays a key role in the child's development. In this sense, the disharmony of family relationships is not a personal matter of the spouses. If a child feels instability, inconsistency in the behavior of parents, his need for security can not be met. A person who was brought up in a dysfunctional family, ie in the conditions of disturbing the harmony of relations, grows up as a difficult person, as he often experiences a situation of psychotrauma. The lack of a positive example of family relations leads to the rejection of spiritual values, moral ideals recognized by society. The scientific novelty is to develop recommendations for the formation of value orientations in preschool children in the conditions of preschool education. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject ціннісні орієнтації uk
dc.subject задоволеність життям uk
dc.subject сімейні стосунки uk
dc.subject формування особистості uk
dc.subject value orientations uk
dc.subject life satisfaction uk
dc.subject family relations uk
dc.subject personality formation uk
dc.title Психологічні особливості зв'язку між домінуючими ціннісними орієнтаціями та рівнем задоволеності життям у сфері сімейних стосунків uk
dc.title.alternative Psychological Features of the Relationship Between the Dominant Value Orientations and the Life Satisfaction Level in in Family Relationships uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу