Інституційний репозитарій ЗНУ

Комунікативні якості особистості в суб’єктів підприємницької діяльності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шусєв, Олексій Сергійович
dc.date.accessioned 2021-01-12T12:06:06Z
dc.date.available 2021-01-12T12:06:06Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4131
dc.description Шусєв О. С. Комунікативні якості особистості в суб’єктів підприємницької діяльності : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Н. Ф. Шевченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 83 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 83 сторінки, 3 таблиці, 4 рисунка. Перелік посилань включає 104 джерела. Об’єкт дослідження: комунікативні якості особистості в суб’єктів підприємницької діяльності. Перспективи інтеграції України в Європейську співдружність потребують суттєвих кроків у розбудові національної економіки. Однією з головних проблем сучасної економіки України є залучення громадян до її розвитку. Ключовою фігурою, що впливає на розвиток вітчизняної економіки, безумовно, є підприємець. Налаштованість громадян на оволодіння підприємництвом потребує особливої психологічної підтримки й нерідко корекції прийнятих рішень щодо особистісних детермінант професійної підготовки (І.В. Лантух). Враховуючи глобальні тенденції нестабільності соціально-економічної ситуації, збільшення професійних та психічних навантажень у професійній діяльності, зростання конкурентності в суспільстві, особливо гостро постає проблема професійного спілкування, зокрема, комунікативних якостей суб’єктів підприємницької діяльності. Реалізуючись протягом усієї життєдіяльності, спілкування лежить в основі ефективності реалізації практично всіх процесів розвитку людини. Поінформованість про закономірності, властиві спілкуванню, відкриває широкі можливості для побудови програм управління комунікативними процесами, що сприяють підвищенню якості міжособистісного взаємодії в різних життєвих та професійних ситуаціях.. Наукова новизна полягає у полягають у тому, що виявлено та досліджено специфіку розвитку комунікативних якостей особистості в суб’єктів підприємницької діяльності, розширено, уточнено та доповнено вивчення наступних особистісних утворень: стиль спілкування, комунікативна компетентність, комунікативна саморегуляція, стиль самопред’явлення у спілкуванні, набуло подальшого розвитку вивчення феномену професійного спілкування, а також комунікативної компетентності. uk
dc.description.abstract EN : The work is set out on 83 pages, 3 tables, 4 figures. The list of references includes 104 sources. Object of research: communicative qualities of personality in business entities. Prospects for Ukraine's integration into the European Community require significant steps in building the national economy. One of the main problems of the modern economy of Ukraine is the involvement of citizens in its development. The key figure influencing the development of the domestic economy, of course, is the entrepreneur. Citizens' attitude to mastering entrepreneurship requires special psychological support and often correction of decisions made about personal determinants of professional training (IV Lantukh). Given the global trends of instability of the socio-economic situation, increasing professional and mental strain in professional activities, increasing competitiveness in society, the problem of professional communication is particularly acute, in particular, the communicative qualities of business entities. Realized throughout life, communication is the basis for the effectiveness of almost all human development processes. Awareness of the patterns inherent in communication, opens wide opportunities for building management programs of communicative processes that improve the quality of interpersonal interaction in various life and professional situations. Scientific novelty is that identified and studied the specifics of the communicative qualities of the individual of business activities, expanded, clarified and supplemented the study of the following personal formations: communication style, communicative competence, communicative self-regulation, style of self-presentation in communication, further developed the study of the phenomenon of professional communication and communicative competence. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject комунікативні якості uk
dc.subject професійне спілкування uk
dc.subject компетентность uk
dc.subject психокорекція uk
dc.subject діагностика uk
dc.subject communicative qualities uk
dc.subject professional communication uk
dc.subject competence uk
dc.subject psychocorrection uk
dc.subject diagnostics uk
dc.title Комунікативні якості особистості в суб’єктів підприємницької діяльності uk
dc.title.alternative Communicative Personality Qualities of Business Entities uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу