Інституційний репозитарій ЗНУ

Маркетингова цінова політика підприємства та шляхи її вдосконалення на прикладі ПАТ «Дніпроспецсталь»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Зотов, Роман Богданович
dc.date.accessioned 2021-01-12T12:24:33Z
dc.date.available 2021-01-12T12:24:33Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4133
dc.description Зотов Р. Б. Маркетингова цінова політика підприємства та шляхи її вдосконалення на прикладі ПАТ «Дніпроспецсталь» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 075 "Маркетинг" / наук. керівник О. Г. Череп. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 76 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота викладена на 76 сторінках друкованого тексту, містить 14 таблиць, 15 рисунків, 2 додатки. Перелік посилань включає 45 джерел. Об’єктом дослідження є маркетингова цінова політика промислового підприємства. Предметом дослідження є теоретико-методичні положення та практичні рекомендації щодо удосконалення маркетингової цінової політики в умовах досліджуваного підприємства. Мета магістерської роботи полягає у подальшому розвитку та удосконаленні маркетингової цінової політики промислового підприємства. В основу методології дослідження були покладені загальнонаукові підходи до розробки та реалізації маркетингової цінової політики та спеціальні методи: систематизація та узагальнення (аналіз підходів щодо визначення понять «ціна», «цінова політика», видів та інструментів цінової політики), методи аналізу та синтезу (аналіз факторів ціноутворення, аналіз ринку сталі, оцінка ефективності цінової політики), статистичні методи (аналіз рядів динаміки, кореляційно-регресійний аналіз, кластерний аналіз). Одержані результати: запропоновано підхід до ціноутворення на основі партнерства, проведено розподіл стратегічних клієнтів на цінові сегменти та запропоновано цінову політику для кожного сегмента. Практичне значення отриманих результатів полягає в тому, що наведені пропозиції можуть бути імплементовані у діяльність ПАТ «Дніпроспецсталь» з удосконалення маркетингової цінової політики підприємства. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 76 pages of printed text, contains 14 tables, 15 figures, 2 annex. The list of referеnces includes 45 sources. The object of research is the marketing pricing policy of an industrial enterprise. The subject of the study are theoretical and methodological provisions and practical recommendations for improving the marketing pricing policy in the study enterprise. The purpose of the master's work is to further develop and improve the marketing pricing policy of an industrial enterprise. The research methodology was based on general scientific approaches to the development and implementation of marketing pricing policy and special methods: systematization and generalization (analysis of approaches to defining the concepts of "price", "pricing policy", types and tools of pricing policy), methods of analysis and synthesis (analysis pricing factors, analysis of the steel market, evaluation of the effectiveness of pricing policy), statistical methods (analysis of time series, correlation-regression analysis, cluster analysis). Results obtained: a partnership-based approach to pricing is proposed, strategic clients are divided into price segments and a pricing policy for each segment is proposed. The practical significance of the obtained results is that the above proposals can be implemented in the activities of PJSC "Dniprospetsstal" to improve the marketing pricing policy of the enterprise. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject ціна uk
dc.subject цінова стратегія uk
dc.subject цінова політика uk
dc.subject знижки uk
dc.subject собівартість uk
dc.subject ціновий сегмент uk
dc.subject методи ціноутворення uk
dc.title Маркетингова цінова політика підприємства та шляхи її вдосконалення на прикладі ПАТ «Дніпроспецсталь» uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу