Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування соціально-педагогічної компетентності майбутніх викладачів вищої школи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бессараб, Роман Анатолійович
dc.date.accessioned 2021-01-13T07:20:09Z
dc.date.available 2021-01-13T07:20:09Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4164
dc.description Бессараб Р. А. Формування соціально-педагогічної компетентності майбутніх викладачів вищої школи : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Н. Ф. Шевченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 88 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 88 сторінках друкованого тексту, містить 2 таблиці. Перелік посилань включає 78 джерел. Об’єкт дослідження: процес формування соціально-педагогічної компетентності майбутнього викладача вищої школи. Мета дослідження полягає у розробці, науковому обґрунтуванні та експериментальній перевірці педагогічних засад формування соціально-педагогічної компетентності майбутнього викладача вищої школи. Предмет дослідження: педагогічні технології формування соціально-педагогічної компетентності майбутніх викладачів вищої школи. В роботі досліджено компетентнісний підхід щодо підготовки майбутніх викладачів вищої школи; розглянуто соціально-педагогічну компетентність в системі професійної підготовки майбутніх викладачів вищої школи; розглянуто педагогічні технології формування соціально-педагогічної компетентності; розроблено програму формування соціально-педагогічної компетентності майбутніх викладачів вищої школи; проаналізовано результати дослідження. Наукова новизна дослідження полягає у визначенні педагогічних засад формування соціально-педагогічної компетентності майбутніх викладачів вищої школи. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 88 pages of printed text, contains 2 tables. The list of references includes 78 sources. The object of the study: the process of formation of socio-pedagogical competence of the future teacher of higher education. The purpose of the study is to develop, scientifically substantiate and experimentally test the pedagogical foundations of the formation of socio-pedagogical competence of the future teacher of higher education. The subject of research: pedagogical technologies of formation of social and pedagogical competence of future teachers of higher school. The competency approach to the training of future teachers of higher education is investigated in the work; the social and pedagogical competence in the system of professional training of future teachers of higher school is considered; pedagogical technologies of formation of social and pedagogical competence are considered; the program of formation of social and pedagogical competence of future teachers of higher school is developed; the results of the research are analyzed. The scientific novelty of the study is to determine the pedagogical foundations for the formation of socio-pedagogical competence of future teachers of higher education. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject компетентність uk
dc.subject соціальна компетентність uk
dc.subject педагогічна компетентність uk
dc.subject соціально-педагогічна компетентність uk
dc.subject здібності uk
dc.subject професіоналізм педагога uk
dc.subject імітаційні методи uk
dc.subject ігрові методи uk
dc.subject ділова гра uk
dc.subject competence uk
dc.subject social competence uk
dc.subject pedagogical competence uk
dc.subject socio-pedagogical competence uk
dc.subject abilities uk
dc.subject professionalism of the teacher uk
dc.subject simulation methods uk
dc.subject game methods uk
dc.subject business game uk
dc.title Формування соціально-педагогічної компетентності майбутніх викладачів вищої школи uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу