Інституційний репозитарій ЗНУ

Педагогічні умови розвитку емоційно-вольової саморегуляції студентів коледжу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Булат, Анастасія Дмитрівна
dc.date.accessioned 2021-01-13T07:35:23Z
dc.date.available 2021-01-13T07:35:23Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4167
dc.description Булат А. Д. Педагогічні умови розвитку емоційно-вольової саморегуляції студентів коледжу : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Т. В. Турбар. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 116 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 116 сторінках друкованого тексту, містить 10 таблиць, 2 рисунка. Перелік посилань включає 84 джерела. Об’єкт дослідження: процес розвитку емоційно-вольової саморегуляції студентів коледжу. Предмет дослідження: педагогічні умови розвитку емоційно-вольової саморегуляції студентів коледжу. Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні та експериментальному вивченні особливостей взаємозв’язку між емоційною та вольовою регуляцією в юнацькому віці та визначенні педагогічних умов розвитку емоційно-вольової саморегуляції студентів. В роботі здійснено теоретичний аналіз і систематизацію сучасних педагогічних і психологічних досліджень з проблеми взаємозв’язку емоційно-вольової регуляції; розкрито вікові особливості розвитку емоційно-вольової саморегуляції в юнацькому віці; проаналізовано педагогічні умови розвитку емоційно-вольової саморегуляції та самоорганізації студентів коледжу; діагностовано рівень сформованості емоційно-вольової регуляції, характер функціональних зв’язків між емоційною і вольовою регуляцією у студентів; розроблено засоби сприяння оптимізації процесу розвитку емоційно-вольової саморегуляції студентів. Наукова новизна полягає в удосконаленні та систематизації уявлень щодо взаємообумовленості емоційної і вольової саморегуляції, змістової сутності процесу розвитку емоційно-вольової саморегуляції студентів коледжу. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 116 pages of printed text, contains 10 tables, 2 figures. The list of references includes 84 sources. The object of the study: the process of developing emotional and volitional self-regulation of college students. Subject of research: pedagogical conditions for the development of emotional and volitional self-regulation of college students. The purpose of the study is to theoretically substantiate and experimentally study the features of the relationship between emotional and volitional regulation in adolescence and to determine the pedagogical conditions for the development of emotional and volitional self-regulation of students. The theoretical analysis and systematization of modern pedagogical and psychological researches on the problem of interrelation of emotional and volitional regulation is carried out in the work; the age peculiarities of the development of emotional and volitional self-regulation in adolescence are revealed; the pedagogical conditions for the development of emotional and volitional self-regulation and self-organization of college students are analyzed; diagnosed with the level of formation of emotional and volitional regulation, the nature of the functional relationships between emotional and volitional regulation in students; developed tools to help optimize the process of development of emotional and volitional self-regulation of students. Scientific novelty lies in the improvement and systematization of ideas about the interdependence of emotional and volitional self-regulation, the essence of the process of development of emotional and volitional self-regulation of college students. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject вольова регуляція uk
dc.subject емоції uk
dc.subject почуття uk
dc.subject емоційно-вольова саморегуляція uk
dc.subject юнацький вік uk
dc.subject самоорганізація uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject синергетика uk
dc.subject volitional regulation uk
dc.subject emotions uk
dc.subject sense uk
dc.subject emotional and volitional self-regulation uk
dc.subject adolescence uk
dc.subject self-organization uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.subject synergetics uk
dc.title Педагогічні умови розвитку емоційно-вольової саморегуляції студентів коледжу uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу