Інституційний репозитарій ЗНУ

Педагогічний супровід молодих фахівців закладу дошкільної освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Верховська, Олена Анатоліївна
dc.date.accessioned 2021-01-13T07:45:35Z
dc.date.available 2021-01-13T07:45:35Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4168
dc.description Верховська О. А. Педагогічний супровід молодих фахівців закладу дошкільної освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Т. П. Голованова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 206 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 206 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 116 джерел. Об’єкт дослідження: процес педагогічного супроводу молодих фахівців ЗДО. Предмет дослідження: особливості педагогічного супроводу молодих фахівців в умовах закладу дошкільної освіти. Мета дослідження: виявити сукупність педагогічних умов, що забезпечують педагогічний супровід молодих фахівців закладу дошкільної освіти. В роботі досліджено ґенезу поняття «супровід»; розглянуто нормативно-правове забезпечення супроводу молодих фахівців закладу дошкільної освіти; схарактеризовано труднощі професійної адаптації молодого педагога та завдання педагогічного супроводу; обґрунтовано педагогічні умови, що забезпечують педагогічний супровід молодого спеціаліста ЗДО. Практичне значення роботи полягає у методичній розробці індивідуального плану наставництва, річного плану роботи Школи молодого педагога, а також програми психологічного супроводу молодих фахівців. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 206 pages of printed text. The list of references includes 116 sources. The object of the study: the process of pedagogical support of young specialists of ZDO. Subject of research: features of pedagogical support of young specialists in the conditions of preschool education institution. The purpose of the study: to identify a set of pedagogical conditions that provide pedagogical support for young professionals of preschool education. The genesis of the concept of "support" is investigated in the work; the normative-legal provision of support of young specialists of the preschool institution is considered; the difficulties of professional adaptation of the young teacher and the tasks of pedagogical support are characterized; the pedagogical conditions providing pedagogical support of the young specialist of ZDO are substantiated. The practical significance of the work lies in the methodological development of an individual mentoring plan, the annual work plan of the School of Young Teachers, as well as the program of psychological support for young professionals. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject педагогічний супровід uk
dc.subject молодий педагог uk
dc.subject професійна адаптація uk
dc.subject наставництво uk
dc.subject заклад дошкільної освіти uk
dc.subject інтеграція uk
dc.subject методична служба uk
dc.subject pedagogical support uk
dc.subject young teacher uk
dc.subject professional adaptation uk
dc.subject mentoring uk
dc.subject preschool institution uk
dc.subject integration uk
dc.subject methodical service uk
dc.title Педагогічний супровід молодих фахівців закладу дошкільної освіти uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу