Інституційний репозитарій ЗНУ

Психолого-педагогічний супровід розвитку творчих здібностей вихованців в системі позашкільної освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Богдан, Анастасія Ігорівна
dc.date.accessioned 2021-01-15T12:20:44Z
dc.date.available 2021-01-15T12:20:44Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4269
dc.description Богдан А. І. Психолого-педагогічний супровід розвитку творчих здібностей вихованців в системі позашкільної освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Т. В. Скрипаченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 64 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 64 сторінок, 1 рисунок. Перелік посилань включає 50 джерел. Об’єктом дослідження: творчі здібності вихованців в системі позашкільної освіти.. На сучасному етапі розвитку суспільства нагальною постає потреба у громадянах здатних адекватно сприймати зміни і продуктивно впроваджувати інновації: у людях, які мають нестандартне мислення, привносять новий зміст у соціальне, культурне життя. Підтримка та розвиток обдарованості є одним із пріоритетних напрямків сучасної освіти, оскільки поступ будь-якої країни, регіону, міста залежить саме від здатності її громадян нестандартно, креативно мислити, впроваджувати перспективні інновації в різні сфери суспільного життя. Обдаровані діти в будь-якому суспільстві мають розглядатися як національне надбання й розраховувати на особливі соціальні права. Такі діти повинні бути об'єктом спеціальних педагогічних і соціальних програм, оскільки найбільші сподівання на покращення умов життя й розквіту нації пов'язані саме з обдарованою молоддю. Ось чому великого значення набуває науково-педагогічне розв’язання проблеми: пошук, виявлення і розвиток творчих здібностей та підтримка талановитих дітей.. Наукова новизна поягає у визначені психологічного супровіду формування творчих здібностей особистості в системі позашкільної освіти. uk
dc.description.abstract EN : The work is set out on 64 pages, 1 figure. The list of links includes 50 sources. The object of research: creative abilities of pupils in the system of out-of-school education. Support and development of talent is one of the priorities of modern education, as the progress of any country, region, city depends on the ability of its citizens to think outside the box, to implement promising innovations in various spheres of public life. Gifted children in any society should be considered a national asset and count on special social rights. Such children should be the object of special pedagogical and social programs, because the greatest hopes for the improvement of living conditions and prosperity of the nation are connected with gifted youth. That is why the scientific and pedagogical solution to the problem is of great importance: the search for, identification and development of creative abilities and the support of talented children. Scientific novelty appears in the definition of psychological support for the formation of creative abilities of the individual in the system of extracurricular education. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject позашкольне навчання uk
dc.subject освіта uk
dc.subject юнацький вік uk
dc.subject творчі здібності uk
dc.subject особистість uk
dc.subject навчальний заклад uk
dc.subject extracurricular education uk
dc.subject education uk
dc.subject adolescence creativity uk
dc.subject personality uk
dc.subject educational institution uk
dc.title Психолого-педагогічний супровід розвитку творчих здібностей вихованців в системі позашкільної освіти uk
dc.title.alternative Psycho-Pedagogical Support of Development of Pupils’ Creative Abilities in Out-of-School Education uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу