ZNU Institutional Repository

Сенсорний розвиток дітей в умовах закладу дошкільної освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Гринь, Юлія Василівна
dc.date.accessioned 2021-01-16T09:02:29Z
dc.date.available 2021-01-16T09:02:29Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4311
dc.description Гринь Ю. В. Сенсорний розвиток дітей в умовах закладу дошкільної освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник О. О. Самсонова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 83 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 83 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 64 джерела. Об’єкт дослідження: процес сенсорного розвитку дітей дошкільного віку. Предмет: шляхи та засоби виховання сенсорного розвитку в закладах дошкільної освіти. Мета дослідження: виявити, довести та експериментально перевірити сенсорні особливості розвитку дітей дошкільного віку в умовах дошкільної освіти. В роботі проведено літературне дослідження проблеми сенсорного розвитку дітей дошкільного віку; висвітлено теоретичні аспекти сенсорного розвитку дітей дошкільного віку, за допомогою констатувального етапу експерименту визначено ступінь сформованості перцептивної поведінки, здатність сприймати предмети у формі дошкільників та вибрані ігри та вправи, що сприяють розвитку візуального сприйняття об’єкта. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 83 pages of printed text. The list of links includes 64 sources. Object of research: the process of sensory development of preschool children. Subject: ways and means of education of sensory development in preschool education institutions. The purpose of the study: to identify, prove and experimentally test the sensory features of the development of preschool children in preschool education. The paper presents a literary study of the problem of sensory development of preschool children; Theoretical aspects of sensory development of preschool children are highlighted, the degree of formation of perceptual behavior, the ability to perceive objects in the form of preschoolers and selected games and exercises that promote the development of visual perception of the object are determined using the observational stage of the experiment. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject сенсорний розвиток uk
dc.subject освіта uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject дошкільна освіта uk
dc.subject технологія сенсорного розвитку дітей дошкільного віку uk
dc.subject sensory development uk
dc.subject sensory development uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.subject pre-school education uk
dc.subject technology of sensory development of preschool children uk
dc.title Сенсорний розвиток дітей в умовах закладу дошкільної освіти uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics