Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування гендерної культури дітей дошкільного віку в освітньому процесі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Морочковська, Любов Миколаївна
dc.date.accessioned 2021-01-16T09:13:00Z
dc.date.available 2021-01-16T09:13:00Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4313
dc.description Морочковська Л. М. Формування гендерної культури дітей дошкільного віку в освітньому процесі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник О. О. Самсонова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 102 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 102 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 72 джерела. Об’єкт дослідження: формування гендерної культури дітей дошкільного віку. Предмет: вплив організаційно-педагогічних умов на формування гендерної культури дітей дошкільного віку в освітньому процесі. Мета дослідження: теоретичне обґрунтування і експериментальна перевірка впливу організаційно-педагогічних умов на формування гендерної культури дошкільника в освітньому процесі. В роботі обґрунтовано організаційно-педагогічні умови необхідні для формування гендерної культури дітей дошкільного віку; поглиблено педагогічний зміст понять «гендерне виховання» і «гендерна культура»; визначено структурні компоненти формування гендерної культури дітей; з’ясовано взаємозв’язок між гендерною культурою дошкільника та освітнім процесом; розширено теоретичні уявлення щодо особливостей взаємодії між дорослим та дитиною в освітньому процесі; емпірично підтверджено наявність зв’язку між формуванням гендерної культури дошкільника та освітнім процесом. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 102 pages of printed text. The list of links includes 72 sources. Object of research: formation of gender culture of preschool children. Subject: the influence of organizational and pedagogical conditions on the formation of gender culture of preschool children in the educational process. The purpose of the study: theoretical justification and experimental verification of the impact of organizational and pedagogical conditions on the formation of gender culture of preschoolers in the educational process. The paper substantiates the organizational and pedagogical conditions necessary for the formation of gender culture of preschool children; deepened pedagogical content of the concepts of "gender education" and "gender culture"; the structural components of the formation of children's gender culture are determined; the relationship between the gender culture of the preschooler and the educational process is clarified; the theoretical ideas about the peculiarities of the interaction between an adult and a child in the educational process are expanded; the connection between the formation of the gender culture of the preschooler and the educational process is empirically confirmed. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject гендер uk
dc.subject культура uk
dc.subject гендерна культура uk
dc.subject освіта uk
dc.subject дошкільник uk
dc.subject організаційно-педагогічні умови uk
dc.subject gender uk
dc.subject culture uk
dc.subject gender culture uk
dc.subject education uk
dc.subject preschooler uk
dc.subject organizational and pedagogical conditions uk
dc.title Формування гендерної культури дітей дошкільного віку в освітньому процесі uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу