Інституційний репозитарій ЗНУ

Педагогічні засоби профілактики та корекції професійного вигорання вихователів закладів дошкільної освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Перегуда, Катерина Русланівна
dc.date.accessioned 2021-01-16T09:25:31Z
dc.date.available 2021-01-16T09:25:31Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4316
dc.description Перегуда К. Р. Педагогічні засоби профілактики та корекції професійного вигорання вихователів закладів дошкільної освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник Т. Г. Соловйова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 85 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 85 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 68 джерел. Об’єкт дослідження: процес профілактики та корекції професійного вигорання вихователів закладів дошкільної освіти. Предмет дослідження: педагогічна програма профілактики та корекції професійного вигорання вихователів закладів дошкільної освіти. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати експериментально перевірити ефективність педагогічної програми профілактики та корекції професійного вигорання вихователів закладів дошкільної освіти. В роботі науково обґрунтовано шляхи педагогічної профілактики та корекції професійного вигорання вихователів закладів дошкільної освіти; упроваджено у практичну діяльність закладу дошкільної освіти програму профілактики та корекції професійного вигорання вихователів; визначено критерії та показники емоційно-професійної стійкості; обґрунтовано методику дослідження емоційно-професійного стану педагогів; доведено ефективність впровадження у роботу закладу дошкільної освіти програми профілактики професійного вигорання педагогів. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 85 pages of printed text. The list of links includes 68 sources. Object of research: the process of prevention and correction of professional burnout of educators of preschool institutions. Subject of research: pedagogical program of prevention and correction of professional burnout of educators of preschool educational institutions. The purpose of the study: to theoretically substantiate experimentally test the effectiveness of the pedagogical program of prevention and correction of professional burnout of educators of preschool education. The ways of pedagogical prevention and correction of professional burnout of educators of preschool education institutions are scientifically substantiated in the work; the program of prevention and correction of professional burnout of educators has been introduced into the practical activity of the preschool education institution; criteria and indicators of emotional and professional stability are determined; the method of research of emotional and professional condition of teachers is substantiated; the effectiveness of the introduction of the program of prevention of professional burnout of teachers in the work of the preschool education institution is proved. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject заклади дошкільної освіти uk
dc.subject профілактика uk
dc.subject професійне вигорання uk
dc.subject корекція uk
dc.subject емоційний стан uk
dc.subject preschool education institutions uk
dc.subject prevention uk
dc.subject professional burnout uk
dc.subject correction uk
dc.subject emotional condition uk
dc.title Педагогічні засоби профілактики та корекції професійного вигорання вихователів закладів дошкільної освіти uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу