dc.contributor.author |
Січевська, Ганна Петрівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-01-16T09:35:39Z |
|
dc.date.available |
2021-01-16T09:35:39Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4317 |
|
dc.description |
Січевська Г. П. Роль сімейного виховання в особистісному розвитку дитини дошкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник Г. З. Скірко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 112 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Робота викладена на 112 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 77 джерел. Об’єкт дослідження: розвиток особистості дитини дошкільного віку. Предмет дослідження: процес формування особистості дитини дошкільного віку в сім’ї. Мета дослідження: теоретичний аналіз і структурування дослідницьких пояснень впливу сімейних стосунків між батьками на розвиток самооцінки дитини дошкільного віку. В роботі обґрунтовано зміст ключових понять роботи та розкрито особливості сімейного виховання; показано важливість гармонійного ставлення матері до батька і навпаки для формування самооцінки дитини; експериментально досліджено вплив умов сімейного виховання на формування особистості дитини дошкільного віку; практично проаналізовано взаємозв’язок між організаційно-педагогічними умовами в сім’ї та особистісним розвитком дошкільників; охарактеризовано ефективні чинники формування розвитку особистості дитини дошкільного віку в процесі сімейного виховання. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Робота викладена на 112 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 77 джерел. Об’єкт дослідження: розвиток особистості дитини дошкільного віку. Предмет дослідження: процес формування особистості дитини дошкільного віку в сім’ї. Мета дослідження: теоретичний аналіз і структурування дослідницьких пояснень впливу сімейних стосунків між батьками на розвиток самооцінки дитини дошкільного віку. В роботі обґрунтовано зміст ключових понять роботи та розкрито особливості сімейного виховання; показано важливість гармонійного ставлення матері до батька і навпаки для формування самооцінки дитини; експериментально досліджено вплив умов сімейного виховання на формування особистості дитини дошкільного віку; практично проаналізовано взаємозв’язок між організаційно-педагогічними умовами в сім’ї та особистісним розвитком дошкільників; охарактеризовано ефективні чинники формування розвитку особистості дитини дошкільного віку в процесі сімейного виховання. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
особистість |
uk |
dc.subject |
розвиток |
uk |
dc.subject |
самосвідомість |
uk |
dc.subject |
сім'я |
uk |
dc.subject |
дитина |
uk |
dc.subject |
дошкільний вік |
uk |
dc.subject |
моральні норми |
uk |
dc.subject |
спілкування |
uk |
dc.subject |
міжособистісні стосунки |
uk |
dc.subject |
сімейне виховання |
uk |
dc.subject |
personality |
uk |
dc.subject |
development |
uk |
dc.subject |
consciousness |
uk |
dc.subject |
family |
uk |
dc.subject |
child |
uk |
dc.subject |
preschool age |
uk |
dc.subject |
moral norms |
uk |
dc.subject |
communication |
uk |
dc.subject |
interpersonal relationships |
uk |
dc.subject |
family upbringing |
uk |
dc.title |
Роль сімейного виховання в особистісному розвитку дитини дошкільного віку |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |