ZNU Institutional Repository

Підготовка майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до прогностичної діяльності

Show simple item record

dc.contributor.author Постоялкіна, Вікторія Михайлівна
dc.date.accessioned 2021-01-16T09:41:51Z
dc.date.available 2021-01-16T09:41:51Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4318
dc.description Постоялкіна В. М. Підготовка майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до прогностичної діяльності : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник Г. З. Скірко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 112 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 112 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 83 джерела. Об’єкт дослідження: професійна підготовка майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Предмет дослідження: модель підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до прогностичної діяльності. Мета дослідження: розроблення, теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка моделі підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до прогностичної діяльності. В роботі подано теоретичне узагальнення та запропоновано практичне вирішення наукової проблеми підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до прогностичної діяльності; з’ясовано зміст і концепти таких понятійних конструкцій, що становлять категоріальний апарат дослідження: «прогностика», «прогностична діяльність», «прогнозування», встановлено їх взаємозв’язок і взаємозалежність; виявлено ефективні умови, форми і методи, шляхи організації роботи у закладах вищої освіти, спрямованих на опанування суб’єктами освітнього процесу знаннями, уміннями і досвідом застосування дидактичної прогностики; розроблено й теоретично обґрунтовано модель підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до прогностичної діяльності. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 112 pages of printed text. The list of links includes 83 sources. Object of research: professional training of future educators of preschool institutions. Subject of research: model of preparation of future educators of preschool education institutions for prognostic activity. The purpose of the research: development, theoretical substantiation and experimental verification of the model of preparation of future educators of preschool institutions for prognostic activity. The paper presents a theoretical generalization and offers a practical solution to the scientific problem of preparing future educators of preschool education institutions for prognostic activities; The content and concepts of such conceptual constructions that make up the categorical apparatus of research are clarified: "forecasting", "forecasting activity", "forecasting", their interrelation and interdependence are established; identified effective conditions, forms and methods, ways of organizing work in higher education institutions, aimed at mastering the subjects of the educational process with knowledge, skills and experience in the use of didactic prognosis; The model of preparation of future educators of preschool institutions for prognostic activity is developed and theoretically substantiated. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject підготовка uk
dc.subject майбутні вихователі uk
dc.subject заклади дошкільної освіти uk
dc.subject прогностична діяльність uk
dc.subject preparation uk
dc.subject future educators uk
dc.subject preschool education institutions uk
dc.subject prognostic activity uk
dc.title Підготовка майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до прогностичної діяльності uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics