dc.contributor.author |
Сичікова, Аліна Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-01-16T10:05:39Z |
|
dc.date.available |
2021-01-16T10:05:39Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4323 |
|
dc.description |
Сичікова А. І. Психолого-педагогічний супровід розвитку обдарованих дітей у закладах дошкільної освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник О. О. Самсонова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 81 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Робота викладена на 81 сторінці друкованого тексту. Перелік посилань включає 72 джерела. Об’єкт дослідження: обдарованість як психологічний феномен. Предмет: особливості прояву обдарованості у дітей дошкільного віку. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та емпіричне дослідження особливості прояву обдарованості у дітей дошкільного віку. В роботі розглянуто і проаналізовано проблему обдарованості як психологічного феномену; визначено ознаки і види дитячої обдарованості; емпірично досліджено психологічні особливості дошкільного віку; було розроблено психолого-педагогічні рекомендації педагогам, психологам, батькам щодо роботи з обдарованими дітьми. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The work is presented on 81 pages of printed text. The list of links includes 72 sources. Object of research: giftedness as a psychological phenomenon. Subject: features of giftedness in preschool children. The purpose of the study: to theoretically substantiate and empirically study the features of the manifestation of giftedness in preschool children. The problem of giftedness as a psychological phenomenon is considered and analyzed in the work; identified signs and types of children's talents; the psychological features of preschool age are empirically studied; Psychological and pedagogical recommendations were developed for teachers, psychologists, and parents regarding work with gifted children. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
вікова психологія |
uk |
dc.subject |
деференційна психологія |
uk |
dc.subject |
психологія особистості |
uk |
dc.subject |
обдарованість |
uk |
dc.subject |
талант |
uk |
dc.subject |
творчі здібності |
uk |
dc.subject |
інтелект |
uk |
dc.subject |
виховання |
uk |
dc.subject |
дошкільники |
uk |
dc.subject |
особистість |
uk |
dc.subject |
розвиток |
uk |
dc.subject |
age psychology |
uk |
dc.subject |
differential psychology |
uk |
dc.subject |
personality psychology |
uk |
dc.subject |
genius |
uk |
dc.subject |
talent |
uk |
dc.subject |
creativity |
uk |
dc.subject |
intelligence |
uk |
dc.subject |
education |
uk |
dc.subject |
preschoolers |
uk |
dc.subject |
personality |
uk |
dc.subject |
development |
uk |
dc.title |
Психолого-педагогічний супровід розвитку обдарованих дітей у закладах дошкільної освіти |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |