Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сичікова, Аліна Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2021-01-16T10:05:39Z | |
dc.date.available | 2021-01-16T10:05:39Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4323 | |
dc.description | Сичікова А. І. Психолого-педагогічний супровід розвитку обдарованих дітей у закладах дошкільної освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник О. О. Самсонова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 81 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 81 сторінці друкованого тексту. Перелік посилань включає 72 джерела. Об’єкт дослідження: обдарованість як психологічний феномен. Предмет: особливості прояву обдарованості у дітей дошкільного віку. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та емпіричне дослідження особливості прояву обдарованості у дітей дошкільного віку. В роботі розглянуто і проаналізовано проблему обдарованості як психологічного феномену; визначено ознаки і види дитячої обдарованості; емпірично досліджено психологічні особливості дошкільного віку; було розроблено психолого-педагогічні рекомендації педагогам, психологам, батькам щодо роботи з обдарованими дітьми. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 81 pages of printed text. The list of links includes 72 sources. Object of research: giftedness as a psychological phenomenon. Subject: features of giftedness in preschool children. The purpose of the study: to theoretically substantiate and empirically study the features of the manifestation of giftedness in preschool children. The problem of giftedness as a psychological phenomenon is considered and analyzed in the work; identified signs and types of children's talents; the psychological features of preschool age are empirically studied; Psychological and pedagogical recommendations were developed for teachers, psychologists, and parents regarding work with gifted children. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | вікова психологія | uk |
dc.subject | деференційна психологія | uk |
dc.subject | психологія особистості | uk |
dc.subject | обдарованість | uk |
dc.subject | талант | uk |
dc.subject | творчі здібності | uk |
dc.subject | інтелект | uk |
dc.subject | виховання | uk |
dc.subject | дошкільники | uk |
dc.subject | особистість | uk |
dc.subject | розвиток | uk |
dc.subject | age psychology | uk |
dc.subject | differential psychology | uk |
dc.subject | personality psychology | uk |
dc.subject | genius | uk |
dc.subject | talent | uk |
dc.subject | creativity | uk |
dc.subject | intelligence | uk |
dc.subject | education | uk |
dc.subject | preschoolers | uk |
dc.subject | personality | uk |
dc.subject | development | uk |
dc.title | Психолого-педагогічний супровід розвитку обдарованих дітей у закладах дошкільної освіти | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |