ZNU Institutional Repository

Особливості впровадження моделі психологічно-безпечного середовища гімназії як чинника якості освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Булава, Юлія Юріївна
dc.date.accessioned 2021-01-16T10:21:23Z
dc.date.available 2021-01-16T10:21:23Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4326
dc.description Булава Ю. Ю. Особливості впровадження моделі психологічно-безпечного середовища гімназії як чинника якості освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник А. П. Поплавська. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 116 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 116 сторінках, 4 рисунка, 8 таблиць. Перелік посилань включає 60 джерела. Об’єкт дослідження – освітнє середовище загально-освітнього навчального закладу (гімназії). Проблема створення безпечного і психологічно комфортного освітнього середовища стає все більш актуальною в контексті основних завдань оновлення змісту освіти. Насильство над дітьми - це глобальне проблема, яка стала очевидною лише протягом останніх років. Насильство над дітьми ставить під загрозу глобальний розвиток людства. Коли діти стають свідками або жертвами емоційного, сексуального чи фізичного насилля, це завдає шкоди їх здоров'ю, добробуту та майбутньому. Як це не сумно, умови, в яких розвиваються наші діти, не є безпечними, їм, як і дорослим, доводиться стикатися з негативною стороною людської взаємодії - з насильством. Засвоєні в дитинстві образи людської поведінки, відносини, норми і цінності мають тенденцію транслюватися в усі сфери життя. Ми усі є свідками активізації̈ таких негативних явищ серед учнівської̈ молоді, як насильство, кібертретирування, секстинг, булінг тощо, що не може не викликати стурбованості й посиленої уваги широких кіл громадськості, освітян, батьків у більшості країн світу. Наукова новизна полягає у створенні інноваційного проекту Моделі психологічно комфортного навчального середовища у гімназії № 45 м. Запоріжжя. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 116 pages, 4 figures, 8 tables. The list of links includes 60 sources. The object of research is the educational environment of a general educational institution (gymnasium). The problem of creating a safe and psychologically comfortable educational environment is becoming increasingly important in the context of the main tasks of updating the content of education. Violence against children is a global problem that has only become apparent in recent years. Violence against children threatens the global development of humanity. When children witness or become victims of emotional, sexual or physical violence, it harms their health, well-being and future. Sadly, the conditions in which our children develop are not safe, they, like adults, have to face the negative side of human interaction - violence. The images of human behavior, attitudes, norms and values learned in childhood tend to be transmitted to all spheres of life. We are all witnessing the intensification of such negative phenomena among young students as violence, cyberbullying, sexting, bullying, etc., which inevitably causes concern and increased attention of the general public, educators, parents in most countries. The scientific novelty lies in the creation of an innovative project Models of psychologically comfortable learning environment in the gymnasium № 45 in Zaporozhye. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject психолого-безпечне середовище uk
dc.subject психолого-комфортне навчання uk
dc.subject мобінг uk
dc.subject булінг uk
dc.subject інклюзивні освіта uk
dc.subject соціально-психологічний клімат колектива uk
dc.subject емоційний інтелект uk
dc.subject емоціне збудження uk
dc.subject psychological-safe environment uk
dc.subject psychological-comfortable training uk
dc.subject mobbing uk
dc.subject bullying uk
dc.subject inclusive education uk
dc.subject social-psychologycologist uk
dc.title Особливості впровадження моделі психологічно-безпечного середовища гімназії як чинника якості освіти uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics