ZNU Institutional Repository

Контакт аудиторії з інтернет-радіостанцією: особливості взаємодії

Show simple item record

dc.contributor.author Снісаренко, Катерина Антонівна
dc.date.accessioned 2021-01-16T10:25:11Z
dc.date.available 2021-01-16T10:25:11Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4327
dc.description Снісаренко К. А. Контакт аудиторії з інтернет-радіостанцією: особливості взаємодії : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Ю. В. Костюк. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 87 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота магістра на тему «Контакт аудиторії з інтернет-радіостанцією: особливості взаємодії» містить 87 сторінок основного тексту, список використаної літератури з 76 найменувань. Мета наукового дослідження полягає у вивченні характерних особливостей взаємодії ведучих та редакції інтернет-радіостанцій з аудиторією. Після чого зробити висновок щодо того, наскільки аудиторія впливає на компанію. Реалізація мети передбачає розв’язання таких завдань: 1) розглянути основні погляди дослідників на поняття «інтернет-радіо», «комунікація радіостанції з аудиторією», «форми комунікації». 2) виявити типологію форм комунікації та виокремити ключові притаманні для інтернет-радіо риси. 3) проаналізувати дві українські інтернет-радіостанції. 4) виявити характерні тенденції контактування цих радіостанції зі слухачами. 5) та дійти висновку щодо того, наскільки аудиторія впливає на компанію. Об’єктом наукового дослідження є дві інтернет-радіостанції: перше україномовне мандрівне онлайн-радіо «Сковорода ФМ» та онлайн-радіостанцію «Аристократи». Предметом дослідження є взаємодія інтернет-радіостанцій зі своєю аудиторією, роль компоненту інтерактивності та його місце у сучасному інтернет-радіомовленні. У ході дослідження застосовувалися такі методи: аналізу й моніторингу, завдяки яким ми відстежували характерні прийоми контактування радіостанції зі слухачами. Порівняльний метод як підґрунтя нашого дослідження, адже ми порівнювали дві інтернет-радіостанції. Для розробки теоретичного питання, визначення ключових понять використовували історичний метод, а для виявлення подібності та різноманіття – типологічний метод. Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці, присвячені основам радіомовлення, інтернет-радіо та формам спілкування мовника з аудиторією, таких вітчизняних і зарубіжних вчених-журналістикознавців: І. Артамонової, О. Гояна, О. Гресько, О. Дмитровського, І. Карпенко, В. Колодкіна, В. Миронченко, В. Набрусько, М. Нагорняк, В. Смирнова, І. Тонкіх, О. Шереля, М. Шкондина та інших. Новизна роботи полягає у низці позицій, зокрема: вперше: – теоретично обґрунтовані та систематизовані наукові підходи до сучасного трактування поняття «інтернет-радіостанція»; – проведений аналіз вітчизняних онлайн-радіостанції на предмет їхнього контактування з аудиторією; – конкретизовано та виокремлено характерні комунікативні риси. вдосконалено: – розуміння щодо типології комунікації між редакцією радіостанції та слухачем; – класифікацію елементів, що створюють компонент інтерактивності. набуло подальшого розвитку: – розкриття змістовного наповнення поняття «інтернет-радіо»; – застосування результатів дослідження у власній професійній діяльності. Практичне значення. Одержані результати дослідження можуть застосовуватися під час навчання фахівців і в роботі вже відомих журналістів. Також матеріали дослідження можуть бути використані при подальших наукових розробках, при написанні курсових та дипломних робіт студентами факультету журналістики. Теоретичне значення результатів дослідження полягає в окресленні процесу контактування радіостанції зі своєю аудиторією та ефективності цієї комунікації. uk
dc.description.abstract EN : The master's qualifying work on "Contact of the audience with the Internet radio station: features of interaction" contains 87 pages of the main text, the list of the used literature from 76 names. The purpose of the research is to study the characteristics of the interaction of presenters and editors of Internet radio stations with the audience. Then draw a conclusion about how much the audience influences the company. Realization of the purpose provides the decision of the following tasks: 1) consider the main views of researchers on the concept of "Internet radio", "communication of the radio station with the audience", "forms of communication". 2) identify the typology of forms of communication and identify key features inherent in Internet radio. 3) analyze two Ukrainian Internet radio stations. 4) identify the characteristic trends of contact of these radio stations with listeners. 5) and conclude how much the audience influences the company. The object of scientific research is two Internet radio stations: the first Ukrainian-language traveling online radio "Skovoroda FM" and the online radio station "Aristocrats". The subject of the research is the interaction of Internet radio stations with their audience, the role of the interactivity component and its place in modern Internet radio broadcasting. The following methods were used in the study: analysis and monitoring, through which we tracked the typical methods of contacting the radio station with listeners. Comparative method as a basis for our study, because we compared two Internet radio stations. The historical method was used to develop a theoretical question, to define key concepts, and the typological method was used to identify similarities and differences. The methodological and theoretical basis of the study are works on the basics of radio broadcasting, Internet radio and forms of communication between the broadcaster and the audience, such domestic and foreign scientists-journalists: I. Artamonova, O. Goyan, O. Gresko, O. Dmitrovsky, I. Karpenko, V. Kolodkina, V. Myronchenko, V. Nabrusko, M. Nagornyak, V. Smirnova, I. Tonkikh, O. Sherel, M. Shkondin and others. The novelty of the work lies in a number of positions, in particular: for the first time: - theoretically substantiated and systematized scientific approaches to the modern interpretation of the concept of "Internet radio station"; - analysis of domestic online radio stations for their contact with the audience; - specific communicative features are specified and singled out. improved: - understanding of the typology of communication between the radio station and the listener; - classification of elements that create a component of interactivity. was further developed: - disclosure of the content of the concept of "Internet radio"; - application of research results in own professional activity. Practical meaning. The obtained research results can be used during the training of specialists and in the work of already known journalists. Also, research materials can be used in further research, in writing term papers and dissertations by students of the Faculty of Journalism. The theoretical significance of the research results is to outline the process of contacting the radio station with its audience and the effectiveness of this communication. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject радіо uk
dc.subject інтернет-радіостанції uk
dc.subject радіомовлення uk
dc.subject спілкування з аудиторією uk
dc.subject контактування з аудиторією uk
dc.subject онлайн-радіо uk
dc.subject radio uk
dc.subject internet radio stations uk
dc.subject broadcast uk
dc.subject communication with the audience uk
dc.subject contact with the audience uk
dc.subject online radio uk
dc.title Контакт аудиторії з інтернет-радіостанцією: особливості взаємодії uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics