Інституційний репозитарій ЗНУ

Педагогічні умови морального виховання дітей дошкільного віку засобами казки

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Зельдіна, Тетяна Олегівна
dc.date.accessioned 2021-01-16T14:06:57Z
dc.date.available 2021-01-16T14:06:57Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4337
dc.description Зельдіна Т. О. Педагогічні умови морального виховання дітей дошкільного віку засобами казки : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник А. Ф. Курінна. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 104 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 104 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 95 джерел. Об’єкт дослідження: процес морального виховання дітей дошкільного віку. Предмет дослідження: формувальні заходи, що забезпечують педагогічні умови морального виховання дітей дошкільного віку засобами казки. Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні й експериментальній перевірці формувальних заходів на забезпечення педагогічних умов морального виховання дітей дошкільного віку засобами казки. В роботі обґрунтовано формувальні заходи, що забезпечують педагогічні умови морального виховання дітей дошкільного віку засобами казки; розроблено практичні рекомендації до створення педагогічних умов для забезпечення успішності процесу морального виховання дітей дошкільного віку засобами казки; охарактеризовано критерії, показники та рівні сформованості моральної вихованості дітей дошкільного віку; експериментально перевірено ефективність формувальних заходів на забезпечення педагогічних умов морального виховання дітей дошкільного віку засобами казки. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 104 pages of printed text. The list of links includes 95 sources. Object of research: the process of moral education of preschool children. Subject of research: formative measures that provide pedagogical conditions for moral education of preschool children by means of fairy tales. The purpose of the research is to theoretically substantiate and experimentally test the formative measures to ensure the pedagogical conditions of moral education of preschool children by means of fairy tales. The paper substantiates the formative measures that provide pedagogical conditions for moral education of preschool children by means of fairy tales; developed practical recommendations for creating pedagogical conditions to ensure the success of the process of moral education of preschool children by means of fairy tales; criteria, indicators and levels of formation of moral education of preschool children are characterized; the effectiveness of formative measures to ensure the pedagogical conditions of moral education of preschool children by means of a fairy tale was experimentally tested. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject дитина дошкільного віку uk
dc.subject казка uk
dc.subject моральне виховання uk
dc.subject емоційно забарвлене креативне середовище uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject розвиток uk
dc.subject формування особистості uk
dc.subject preschool child uk
dc.subject tale uk
dc.subject moral education uk
dc.subject emotionally colored creative environment uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.subject development uk
dc.subject personality formation uk
dc.title Педагогічні умови морального виховання дітей дошкільного віку засобами казки uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу