Інституційний репозитарій ЗНУ

Соціально-психологічні особливості гендерних стереотипів у дітей молодшого шкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дозорова, Аліна Юріївна
dc.date.accessioned 2021-01-16T15:56:21Z
dc.date.available 2021-01-16T15:56:21Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4354
dc.description Дозорова А. Ю. Соціально-психологічні особливості гендерних стереотипів у дітей молодшого шкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник М. Г. Ткалич. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 64 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 64 сторінок, 2 таблиці, 1 рисунок. Перелік посилань включає 80 джерел. Об’єкт дослідження – гендерні стереотипи. На сьогодні в психологічній науці досить чітко проводиться межа між психологією статі та ґендерними дослідженнями: «теоретико-методологічними засадами психології статі виступає біодетерміністична парадигма, а основою ґендерних досліджень в психології є парадигма соціально-конструктивістська» відповідно до якої видається можливим твердження і про розмежування статево-рольової та ґендерної ідентичності особистості, що є наслідком процесу ґендерної соціалізації (або розуміння їх тотожними). Методологічні основи ґендерних досліджень знаходять адекватне підґрунтя у вітчизняній психології: теоретико-експериментальне вчення Б.Г.Ананьєва про людину (вивчення статевих характеристик, як індивідуальних властивостей індивіда і їх зв’язок із особливостями його соціальної поведінки), культурно-історична концепція Л.С.Виготського (залежність рівня розвитку від соціокультурної ситуації). Їм відповідають основні положення інтерпретаційних схем ґендерних досліджень західних науковців (концепція соціальної ідентичної особистості Х.Теджфела і Дж.Тернера, соціально-конструктивістський підхід). Наукова новизна порлягає у теоретичному та експериментальному вивченні особливостей основних соціально-психологічних особливостей статево-рольової ідентичності дітей молодшого шкільного віку. uk
dc.description.abstract EN : The work is set out on 64 pages, 2 tables, 1 figure. The list of links includes 80 sources. The object of research is gender stereotypes. Today in psychological science the line between gender psychology and gender research is quite clear: "the theoretical and methodological principles of gender psychology are biodeterministic paradigm, and the basis of gender research in psychology is the socio-constructivist paradigm" according to which it is possible to assert and distinguish role and gender identity of the individual, which is a consequence of the process of gender socialization (or understanding them as identical). Methodological foundations of gender research find an adequate basis in domestic psychology: the theoretical and experimental doctrine of BG Ananiev about man (study of sexual characteristics as individual characteristics of the individual and their relationship with the peculiarities of his social behavior), cultural and historical concept of LS Vygotsky (dependence of the level of development on the socio-cultural situation). They correspond to the main provisions of interpretive schemes of gender studies of Western scholars (the concept of socially identical personality of H. Tedzhfel and J. Turner, social-constructivist approach). Scientific novelty lies in the theoretical and experimental study of the main socio-psychological features of gender and role identity of primary school children. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject гендерні стереотипи uk
dc.subject діти uk
dc.subject молодший шкільний вік uk
dc.subject статево-рольова ідентичність uk
dc.subject gender stereotypes uk
dc.subject children uk
dc.subject junior school age uk
dc.subject sexual-role identity uk
dc.title Соціально-психологічні особливості гендерних стереотипів у дітей молодшого шкільного віку uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу