ZNU Institutional Repository

Дитячо-батьківські стосунки як фактор емоційного благополуччя дітей дошкільного віку

Show simple item record

dc.contributor.author Жамкова, Тетяна Ігорівна
dc.date.accessioned 2021-01-16T16:20:56Z
dc.date.available 2021-01-16T16:20:56Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4360
dc.description Жамкова Т. І. Дитячо-батьківські стосунки як фактор емоційного благополуччя дітей дошкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Н. О. Мосол. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 72 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 72 сторінки, 13 таблиць, 1 рисунок. Перелік посилань включає 65 джерел. Об’єкт дослідження – емоційна сфера особистості дошкільника та дитячо – батьківські відносини. Родина розглядається як середа, де батьки надають значний вплив на формування особистості своїх дітей як емоційно близькі люди, як дорослі, з якими діти ідентифікуються, особливо в період дитинства. Родина - один з головних інструментів, який забезпечує взаємодію особистості та суспільства, інтеграцію та визначення пріоритетності їх інтересів та потреб. Вона дає людині уявлення про життєві цілі та цінності, про те, що треба знати та як себе поводити. В родині дитина отримує перші практичні навички застосування яких використовується во взаєминах з іншими людьми, співвідносить своє «я» з «я» інших людей, засвоює норми, які регулюють поведінку у різних ситуаціях повсякденного спілкування. Пояснення та настанови батьків, як приклад, весь уклад в домі, сімейна атмосфера виробляє у дітей навички поведінки та критерії оцінки добра та зла, достойного та недостойного, справедливого та несправедливого. На жаль, дуже часто батьки не можуть оцінювати усю міру своєї відповідальності за формування особистості дитини. В такій ситуації дитина не критично засвоює невірні цінності, які транслюються його оточенням, що в подальшому може призвести до деформації особистості. Успішна профилактика порушень особистості та розвитку дітей можлива за наявності надійної інформації про закономірності формування особистості у дитячому віці.. Наукова новизна полягає в систематизації досліджень такого важливого питання як вплив дитячо – батьківських відносин на емоційне благополуччя дитини дошкільного віку. uk
dc.description.abstract EN : The work is set out on 72 pages, 13 tables, 1 figure. The list of links includes 65 sources. The object of research is the emotional sphere of the preschooler's personality and the child-parent relationship. The family is seen as an environment where parents have a significant influence on the formation of their children's personalities as emotionally close people, as adults with whom children identify, especially during childhood. The family is one of the main tools that ensures the interaction of the individual and society, integration and prioritization of their interests and needs. It gives a person an idea of life goals and values, what you need to know and how to behave. In the family, the child acquires the first practical skills that are used in relationships with other people, correlates his "I" with "I" of other people, learns the rules that govern behavior in various situations of everyday communication. Explanations and instructions of parents, as an example, the whole way of life in the house, the family atmosphere develops in children the skills of behavior and criteria for assessing good and evil, worthy and unworthy, fair and unjust. Unfortunately, very often parents can not assess the full extent of their responsibility for shaping the child's personality. In this situation, the child does not critically learn the wrong values that are transmitted by his environment, which in turn can lead to deformation of personality. Successful prevention of personality disorders and children's development is possible with reliable information about the patterns of personality formation in childhood. Scientific novelty is to systematize research on such an important issue as the impact of child - parent relationship on the emotional well - being of preschool children. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject батьки uk
dc.subject дитина uk
dc.subject дитячо-батьківські відносини uk
dc.subject емоційний стан дитини uk
dc.subject родина uk
dc.subject parents uk
dc.subject child uk
dc.subject child-parent relations uk
dc.subject emotional state of the child uk
dc.subject family uk
dc.title Дитячо-батьківські стосунки як фактор емоційного благополуччя дітей дошкільного віку uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics