Інституційний репозитарій ЗНУ

Підготовка майбутніх педагогів до позакласної роботи у групах подовженого дня

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дегтяренко, Анна Олександрівна
dc.date.accessioned 2021-01-17T07:35:17Z
dc.date.available 2021-01-17T07:35:17Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4378
dc.description Дегтяренко А. О. Підготовка майбутніх педагогів до позакласної роботи у групах подовженого дня : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Т. П. Голованова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 112 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 112 сторінках друкованого тексту, містить 3 таблиці, 4 рисунка. Перелік посилань включає 98 джерел. Об’єкт дослідження: процес професійної підготовки майбутніх педагогів до позакласної роботи в групах подовженого дня. Предмет дослідження: організаційно-методичні умови підготовки майбутніх педагогів до позакласної роботи в групах подовженого дня. Мета дослідження: виявити організаційно-методичні умови забезпечення вебінару як однієї із форм підготовки майбутніх педагогів до позакласної роботи в групах подовженого дня. В роботі досліджено підготовку майбутніх педагогів до роботи в групах подовженого в контексті НУШ; розглянуто нормативно-правові засади позакласної роботи педагога у групах подовженого дня; проаналізовано методологічні підходи до підготовки майбутніх педагогів до позакласної роботи в групах подовженого дня; обґрунтовано організаційно-методичні умови використання вебінару у підготовці майбутніх педагогів до позакласної роботи в групах подовженого дня. Практичне значення роботи полягає у методичних рекомендаціях з організації та проведення вебінару як однієї із форм підготовки майбутніх педагогів до позакласної роботи в групах подовженого дня. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 112 pages of printed text, contains 3 tables, 3 figures. The list of references includes 98 sources. The object of the study: the process of professional training of future teachers for extracurricular activities in extended day groups. Subject of research: organizational and methodological conditions of preparation of future teachers for extracurricular activities in groups of extended day. The purpose of the study: to identify organizational and methodological conditions for the webinar as one of the forms of preparation of future teachers for extracurricular activities in groups for an extended day. The paper examines the preparation of future teachers to work in groups extended in the context of NUS; the normative-legal bases of extracurricular work of the teacher in groups of the extended day are considered; methodological approaches to the preparation of future teachers for extracurricular activities in groups of extended day are analyzed; the organizational and methodological conditions of using the webinar in the preparation of future teachers for extracurricular activities in extended day groups are substantiated. The practical significance of the work lies in the methodological recommendations for organizing and conducting a webinar as one of the forms of preparation of future teachers for extracurricular activities in groups of extended day. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject підготовка uk
dc.subject майбутній педагог uk
dc.subject група подовженого дня uk
dc.subject позакласна робота uk
dc.subject дистанційні форми навчання uk
dc.subject вебінар uk
dc.subject preparation uk
dc.subject future teacher uk
dc.subject extended day group uk
dc.subject extracurricular activities uk
dc.subject distance learning uk
dc.subject webinar uk
dc.title Підготовка майбутніх педагогів до позакласної роботи у групах подовженого дня uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу