UA :Мета статті – сформувати концепцію інноваційної особистості як об’єкта і суб’єкта інноваційного суспільства, в основі якого соціокультурні зрушення, пов’язані з інформаційною цивілізацією.
Великої актуальності набуває розробка поняттєво-категорійного апарату інноваційної особистості як соціокультурного феномена, в основі розвитку якого задіяні підвалини культури. Методи дослідження – соціокультурний і синергетичний, що дозволяють виявити нові характерні особливості
інноваційної особистості, яку формує інноваційне суспільство. Все це демонструє загальноцивілізаційний рівень, що свідчить про вищий щабель розвитку суспільства та виражає інноваційні явища,
що демонструють якісний розвиток сучасного соціуму в усіх сферах життєдіяльності – економічній, політичній, соціальній, духовній. Висновок: інноваційна особистість та умови її формування є
результатом того виду соціуму, який називають інноваційним
RU : Цель статьи – сформировать концепцию инновационной личности как объекта и субъекта инновационного общества, в основе которого социокультурные сдвиги, связанные с информационной цивилизацией. Большую актуальность приобретает разработка понятийно-категориального аппарата инновационной личности
как социокультурного феномена, в основе развития которого задействованы основания культуры. Методы
исследования – социокультурный и синергетический, которые позволяют выявить новые харакетерные особенности инновационной личности, которую формирует инновационное общество. Все это демонстрирует
общецивилизационный уровень, что свидетельствуект об высшей уровне развития общества и выражает инновационные явления, которые демонстрируют качественное развитие современного социума во всехс ферах
жизнедеятельности – экономической, политическйо, социальнйо, духовной. Вывод: инновационная личность и
условия ее формирования есть результатом того вида социума, который называют инновационным.
EN : The purpose of the article - to form the innovative concept of personality as object and subject of innovative society,
based on social and cultural changes related to information civilization. Great importance is to develop conceptualcategorical
apparatus innovative personality as a sociocultural phenomenon, the basis of which involved the foundation
of culture. The purpose of the research is innovative conceptualization of personality as a social and cultural phenomenon
that is the object and the subject of innovation society. Methods of the research - sociocultural and synergy that can
detect new innovative characteristics of personality, that creates innovative society. Innovative personality demonstrates
the level of general civilized society, which indicates a higher level. Innovation personality as a sociocultural
phenomenon creates innovative processes demonstrating a qualitative development of modern society in all spheres of
life - economic, political, social and spiritual. Conclusion: innovative personality and the conditions of its formation is
the result of the kind of society that called innovative. This type of society requires appropriate innovation infrastructure
that meets the highest technological way