ZNU Institutional Repository

Підготовка майбутніх викладачів вищої школи до соціального розвитку студентів

Show simple item record

dc.contributor.author Кінджаєв, Дмитро Едуардович
dc.date.accessioned 2021-01-17T07:54:19Z
dc.date.available 2021-01-17T07:54:19Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4384
dc.description Кінджаєв Д. Е. Підготовка майбутніх викладачів вищої школи до соціального розвитку студентів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Н. Ф. Шевченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 82 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 82 сторінках друкованого тексту, містить 6 таблиць, 1 рисунок. Перелік посилань включає 78 джерел. Об’єкт дослідження: процес підготовки майбутніх педагогів вищої школи. Предмет дослідження: педагогічні умови підготовки майбутніх викладачів вищої школи до соціального розвитку студентів. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці комплексу педагогічних умов підготовки майбутніх викладачів вищої школи до соціального розвитку студентів. В роботі розглянуто підготовку майбутніх викладачів вищої школи до соціального розвитку студентів як педагогічну проблему; визначено психологічні передумови підготовки майбутніх викладачів вищої школи; обґрунтовано педагогічні умови підготовки майбутніх викладачів вищої школи до соціального розвитку студентів; проведено експериментальну роботу з підготовки викладачів вищої школи до соціального розвитку студентів. Наукова новизна дослідження полягає у розробці теоретичних засад та критеріїв ефективності підготовки майбутніх викладачів вищої школи до соціального розвитку студентів. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 82 pages of printed text, contains 6 tables, 1 figure. The list of references includes 78 sources. The object of the study: the process of training future high school teachers. Subject of research: pedagogical conditions of preparation of future teachers of higher school for social development of students. The purpose of the study is to theoretically substantiate and experimentally test a set of pedagogical conditions for the preparation of future high school teachers for the social development of students. The paper considers the preparation of future teachers of higher education for the social development of students as a pedagogical problem; the psychological preconditions of training of future teachers of higher school are defined; the pedagogical conditions of preparation of future teachers of higher school for social development of students are substantiated; experimental work was carried out to prepare high school teachers for the social development of students. The scientific novelty of the study is to develop theoretical principles and criteria for the effectiveness of training future teachers of higher education for the social development of students. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject соціальний розвиток uk
dc.subject соціум uk
dc.subject соціалізація uk
dc.subject соціальне виховання uk
dc.subject педагогічний процес uk
dc.subject студентський вік uk
dc.subject тьютор uk
dc.subject колоквіум uk
dc.subject консультація uk
dc.subject social development uk
dc.subject society uk
dc.subject socialization uk
dc.subject social education uk
dc.subject pedagogical process uk
dc.subject student age uk
dc.subject tutor uk
dc.subject colloquium uk
dc.subject advice uk
dc.title Підготовка майбутніх викладачів вищої школи до соціального розвитку студентів uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics