Інституційний репозитарій ЗНУ

Визначення впливу змісту навчального матеріалу з фізичної культури на фізичний стан дівчат 14-15 років

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Попова, Наталія Левківна
dc.date.accessioned 2021-01-17T11:23:23Z
dc.date.available 2021-01-17T11:23:23Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4397
dc.description Попова Н. Л. Визначення впливу змісту навчального матеріалу з фізичної культури на фізичний стан дівчат 14-15 років : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник А. П. Конох. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 66 с. uk
dc.description.abstract UA : Дипломна робота – 66 сторінок, 14 таблиці, 4 рисунків, 55 літературних джерел Мета дослідження – дослідити вплив уроків фізичної культури різної спрямованості на показники функціональні і фізичної підготовленості дівчат 14-15 років. Об’єкт дослідження – фізичне виховання школярок середніх класів. Методи дослідження – аналіз та узагальнення літературних джерел за темою дослідження, педагогічні спостереження за фізичним вихованням учнів, оцінка фізичного розвитку, функціональних показників, тестування рівня фізичної підготовленості, методи математичної статистики. Встановлено, що під впливом уроків з легкої атлетики функціональні показники серцево-судинної системи дівчат (ЧСС, АТс, АТд, індекс Кердо, індекс Руф’є) та дихальної (ЖЕЛ, проба Штанге і Генчі) зазнали найбільших змін, порівняно з іншими розділами шкільної програми (гімнастики і баскетболу). Достовірного приросту за жодним із показників виявлено не було. Всі показники відповідали віковій нормі. Найбільших змін зазнав індекс Кердо (19,48%) та ЧСС (5,41уд.хв.), а також проби Штанге і Генчі після проходження навчального матеріалу з легкої атлетики. Під впливом уроків гімнастики зафіксовано негативну тенденцію змін у всіх функціональних показниках дівчат. Проте всі показники відповідали віковій нормі. Підвищився показник АТ, як систолічний, так і діастолічний. Індекс Кердо погіршився. Під впливом уроків з баскетболу позитивні змін зазнали всі функціональні показники дівчат. Достовірних розбіжностей між показниками дівчат до проведення уроків з баскетболу і після, не встановлено. uk
dc.description.abstract EN : Thesis - 66 pages, 14 tables, 4 figures, 55 references The purpose of the study - to investigate the impact of physical education lessons of different orientations on the indicators of functional and physical fitness of girls 14-15 years. The object of research is the physical education of middle school girls. Research methods - analysis and generalization of literary sources on the research topic, pedagogical observations of physical education of students, assessment of physical development, functional indicators, testing the level of physical fitness, methods of mathematical statistics. It was found that under the influence of athletics lessons, the functional indicators of the cardiovascular system of girls (heart rate, blood pressure, blood pressure, Kerdo index, Rufier index) and respiratory (VEL, Stange and Genchi test) have undergone the greatest changes compared to other sections of school programs (gymnastics and basketball). No significant increase was found in any of the indicators. All indicators corresponded to the age norm. The Kerdo index (19.48%) and heart rate (5.41 beats per minute) underwent the biggest changes, as well as the Stange and Genchi tests after passing the athletics training material. Under the influence of gymnastics lessons, a negative trend of changes in all functional indicators of girls was recorded. However, all indicators corresponded to the age norm. Increased blood pressure, both systolic and diastolic. The Kerdo index has deteriorated. Under the influence of basketball lessons, all functional indicators of girls underwent positive changes. Significant differences between the indicators of girls before and after basketball lessons have not been established. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject фізична культура uk
dc.subject фізичний стан uk
dc.subject івчата 14-15 років uk
dc.subject зміст навчального матеріалу uk
dc.title Визначення впливу змісту навчального матеріалу з фізичної культури на фізичний стан дівчат 14-15 років uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу