ZNU Institutional Repository

Методика розвитку швидкості у учнів 1-4 класів на уроках фізичної культури

Show simple item record

dc.contributor.author Румянцева, Олена Сергіївна
dc.date.accessioned 2021-01-17T17:27:59Z
dc.date.available 2021-01-17T17:27:59Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4420
dc.description Румянцева О. С. Методика розвитку швидкості у учнів 1-4 класів на уроках фізичної культури : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник О. Л. Притула. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 78 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота – 78 сторінок, 12 таблиць, 58 літературних джерел, додатки на 16 сторінках. Метою даного дослідження є вивчення впливу рухливих ігор на швидкісні здібності та фізичний розвиток дітей молодшого шкільного віку. Об’єкт дослідження – фізичне виховання дітей молодшого шкільного віку. Методи дослідження – аналіз і узагальнення літературних джерел з теми дослідження, педагогічні спостереження за фізичним вихованням дітей шкільного віку, тестування рівня розвитку швидкісних здібностей, оцінка показників фізичного розвитку дітей, методи математичної статистики. Аналізуючи показники швидкісних здібностей учнів 1-4 класів було виявлено, що значні зміни під впливом застосування рухливих ігор у навчально-виховному процесі відбулися у бігу на 30 м та стрибках у довжину з місця в усіх вікових категоріях, як хлопчиків так і дівчаток, окрім дітей 4 класу. У даній категорії дітей зафіксовано найменші зміни в усіх показниках наприкінці експерименту. Усі показники фізичного розвитку учнів, як хлопчиків, так і дівчаток покращилися. Середні значення фізичного розвитку дітей всіх вікових груп, що досліджуються відповідали віковим стандартам. У хлопчиків та дівчаток усі показники знаходилися у діапазоні середнього та нижче середнього рівням, як на початку експерименту, так і наприкінці. uk
dc.description.abstract EN : Qualification work – 78 pages, 6 tables, 12 figures, 58 literature, applications on 19 pages. The purpose of this study is to study the influence of outdoor games on speed abilities and physical development of primary school children. The object of the research is the physical education of children of primary school age. Research methods – analysis and generalization of literary sources on the research topic, pedagogical observations of the physical education of school-age children, testing the level of development of speed abilities, assessment of indicators of physical development of children, methods of mathematical statistics. Analyzing the indicators of the speed abilities of students in grades 1-4, it was found that significant changes under the influence of the use of outdoor games in the educational process occurred in the 30 m running and standing long jump in all age categories, both boys and girls, except for children 4 classes. In this category of children, the slightest changes in all indicators were recorded at the end of the experiment. All indicators of physical development of students, both boys and girls, improved. The average values of the physical development of children of all age groups of the studied corresponded to age standards. For boys and girls, all indicators were in the range of average and below average levels, both at the beginning of the experiment and at the end. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject загальноосвітня школа uk
dc.subject молодший шкільний вік uk
dc.subject фізичне виховання uk
dc.subject рухливі ігри uk
dc.subject швидкісні здібності uk
dc.subject фізичний розвиток uk
dc.title Методика розвитку швидкості у учнів 1-4 класів на уроках фізичної культури uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics