ZNU Institutional Repository

Підготовка майбутніх учителів початкових класів до розвитку творчих можливостей молодших школярів у процесі навчання математики

Show simple item record

dc.contributor.author Демчишина, Катерина Михайлівна
dc.date.accessioned 2021-01-17T18:07:33Z
dc.date.available 2021-01-17T18:07:33Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4431
dc.description Демчишина К. М. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до розвитку творчих можливостей молодших школярів у процесі навчання математики : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник А. Ф. Курінна. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 115 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 115 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 99 джерел. Об’єкт дослідження: розвиток творчих можливостей майбутніх учителів початкових класів. Предмет дослідження педагогічні умови розвитку підготовки майбутніх учителів початкових класів творчих можливостей молодших школярів у процесі навчання математики. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови розвитку підготовки майбутніх учителів початкових класів до розвитку творчих можливостей молодших школярів у процесі навчання математики. В роботі були розкриті поняття «творчість», «творчі здібності», розгл януті питання розвитку твор чих здібностей молодших ш колярів в процесі навчання; було використано тех нологію підготовки майбутніх учител ів початкових класів до вико ристання творчого розвитку на урок ах математики та експериментально пер евірено її ефективність на прикладі вивч ення основних математичних  еличин в 1 класі; виділено критерії, показників і рів нів готовності майбутніх учит елів початкових класів до викори стання елементів розвитку т ворчих можливостей молодших школя рів у процесі навчання математики. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 115 pages of printed text. The list of links includes 99 sources. Object of research: development of creative abilities of future primary school teachers. The subject of research is pedagogical conditions of development of preparation of future teachers of initial classes of creative possibilities of junior schoolboys in the course of training of mathematics. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the pedagogical conditions for the development of training of future primary school teachers for the development of creative abilities of primary school students in the process of teaching mathematics. The concepts of "creativity", "creative abilities" were revealed in the work, the issues of development of creative abilities of junior schoolchildren in the process of education were considered; the technology of preparation of future primary school teachers for the use of creative development in mathematics lessons was used and its effectiveness was experimentally verified on the example of studying the basic mathematical elements in the 1st grade; Criteria, indicators and levels of readiness of future primary school teachers to use the elements of development of creative abilities of primary school students in the process of teaching mathematics are highlighted. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject освіта uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject початкова освіта uk
dc.subject технологія розвитку uk
dc.subject молодший школяр uk
dc.subject майбутні вчителі uk
dc.subject education uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.subject primary education uk
dc.subject development technology uk
dc.subject junior high school student uk
dc.subject future teachers uk
dc.title Підготовка майбутніх учителів початкових класів до розвитку творчих можливостей молодших школярів у процесі навчання математики uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics