Інституційний репозитарій ЗНУ

Вплив рухливих ігор на розвиток рухових здібностей молодших школярів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Терехова, Ольга Сергіївна
dc.date.accessioned 2021-01-17T18:14:28Z
dc.date.available 2021-01-17T18:14:28Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4433
dc.description Терехова О. С. Вплив рухливих ігор на розвиток рухових здібностей молодших школярів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник О. В. Соколова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 61 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота – 61 сторінка, 5 таблиць, 4 рисунка, 56 літературне джерело. Мета дослідження – обґрунтування ефективності впливу рухливих ігор на розвиток фізичних якостей і підвищення рівня фізичної підготовленості дітей молодшого шкільного віку. Об’єкт дослідження – процес фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку. Суб’єкт дослідження – хлопці 4-х класів. Предмет дослідження – показники фізичної підготовленості хлопців 4-х класів. Методи дослідження – аналіз та узагальнення літературних джерел за темою дослідження, педагогічні спостереження за фізичним вихованням дітей молодшого шкільного віку, методи математичної статистики. За результатами проведеного аналізу науково-методичної літератури встановлено, що основною проблемою є пошук інноваційних підходів до організації занять фізичними вправами з урахуванням інтересів та вікових особливостей дітей. Експериментально доведено позитивний вплив занять рухливими іграми на розвиток фізичних якостей і показники, які характеризують фізичну підготовленість дітей молодшого шкільного віку. Зауважено, що при організації рухливих ігор різної спрямованості в учнів слід керуватися основними вимогами, що пред'являються до комплексного розвитку рухових якостей в учнів. Результати дослідження рекомендовані для практичного використання в системі фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку. uk
dc.description.abstract EN : Thesis consists of 61 pages, 5 tables, 4 figures, 56 references. The purpose of the research – study the effectiveness, the impact of mobile games on the development of physical qualities and improving the physical fitness of elementary school age children. The object of the study – the process of Physical Education for elementary school age children. The subject of the research – boys of 4 classes of elementary school age children in Zaporizhzhia region. The theme of the research – indicators of physical readiness for boys of 4 classes. Methods of the research – analysis and summary of the literature on the topic of the research, pedagogical observation of Physical Education for primary school age children, methods of mathematical statistics. According to the results of the analysis of scientific and methodical literature, it was determined that the main problem has been a quest for innovative approaches to physical exercise, and taking into consideration the enjoyments and age characteristics of children. Experimentally, it was proved that mobile games give positive impact on the development of physical qualities and characterizing the physical fitness for elementary school age children. As far as it has been discovered that in the organization of mobile games of various kinds should be guided by the basic requirements for the integrated development of the motor abilities for elementary school age children. Results of the study are recommended for practical use in the system of Physical Education for elementary school age children. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject молодший шкільний вік uk
dc.subject загальноосвітня школа uk
dc.subject рухливі ігри uk
dc.subject фізична підготовленість uk
dc.title Вплив рухливих ігор на розвиток рухових здібностей молодших школярів uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу