Інституційний репозитарій ЗНУ

Диференційоване навчання в умовах групової форми навчальної діяльності учнів початкової школи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Толока, Тетяна Анатоліївна
dc.date.accessioned 2021-01-17T18:46:21Z
dc.date.available 2021-01-17T18:46:21Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4442
dc.description Толока Т. А. Диференційоване навчання в умовах групової форми навчальної діяльності учнів початкової школи : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник М. Д. Дяченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 70 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 70 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 98 джерел. Об’єкт дослідження: диференційоване навчання учнів. Предмет дослідження: особливості реалізації диференційного навчання у процесі навчальної діяльності молодших школярів. Мета дослідження: дослідження особливостей використання диференці-йованого підходу у навчанні молодших школярів. В роботі вивчено аспекти диференційфованого навчання молодших школярів та організаційно-педагогічних вимоги до його розвитку; визначено шляхи удосконалення якості навчальної діяльності молодших школярів. В результаті експериментального дослідження визначено, що слід реалізовувати принцип індивідуального підходу, який виявляється у диференціації, на усіх уроках, в процесі засвоєння змісту усіх навчальних дисциплін. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 70 pages of printed text. The list of links includes 98 sources. Object of research: differentiated learning of students. Subject of research: features of realization of differential education in the process of educational activity of junior schoolchildren. The purpose of the study: to study the features of the use of a differentiated approach in the education of primary school students. The aspects of differentiated education of junior schoolchildren and organizational and pedagogical requirements for its development are studied in the work; identified ways to improve the quality of educational activities of junior high school students. As a result of experimental research it is determined that the principle of individual approach should be implemented, which is manifested in differentiation, in all lessons, in the process of mastering the content of all disciplines. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject диференціація uk
dc.subject диференційоване навчання uk
dc.subject молодші школярі uk
dc.subject виховання uk
dc.subject підготовка вчителів початкової школи uk
dc.subject компетентність uk
dc.subject differentiation uk
dc.subject differentiated learning uk
dc.subject junior high school students uk
dc.subject education uk
dc.subject training of primary school teachers uk
dc.subject competence uk
dc.title Диференційоване навчання в умовах групової форми навчальної діяльності учнів початкової школи uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу