ZNU Institutional Repository

Особливості розвитку координаційних здібностей у школярів, які займаються тхеквондо в умовах загальноосвітної школи

Show simple item record

dc.contributor.author Білозеров, Єгор Андрійович
dc.date.accessioned 2021-01-17T19:55:19Z
dc.date.available 2021-01-17T19:55:19Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4451
dc.description Білозеров Є. А. Особливості розвитку координаційних здібностей у школярів, які займаються тхеквондо в умовах загальноосвітної школи : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник Ф. Ф. Товстопятко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 58 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота – 58 сторінок, 6 таблиць, 6 рисунків, 60 літературних джерела. Мета роботи: здійснити порівняльний аналіз розвитку координаційних здібностей в різних видах єдиноборств (на прикладі тхеквондо і панкратіон). Об’єкт дослідження: навчально-тренувальний процес у тхеквондо і панкратіоні в умовах шкільної секції. Предмет дослідження: показники координаційних здібностей школярів, які займаються в секції з тхеквондо та панкратіон. Суб’єкт дослідження: хлопці старшого шкільного віку. Методи дослідження: 1. Аналіз та узагальнення літературних джерел за темою дослідження. 2. Педагогічне дослідження. 3. Педагогічний експеримент. 4. Тестування показників координаційних здібностей. 5. Методи математичної статистики. Результати педагогічного дослідження вказали на покращення показників координаційних здібностей в експериментальній (спортсмени з тхеквондо) і в контрольній (спортсмени з панкратіону) групах у кінці дослідження. Але на відміну від контрольної, статистично достовірні відмінності між початковими і кінцевими значеннями були виявлені за результатами всіх тестів в експериментальній групі. Засвідчено, що характер позитивних змін показників спортсменів із тхеквондо був виключно тенденційним. uk
dc.description.abstract EN : Research paper – 58 pages, 6 tables, 6 figures, 60 literature sources. The purpose of the study: to make a comparative analysis of the development of coordination skills in martial arts (on the example of taekwondo and pankration). Object of research: the educational and training process of football players in the school section. Subject of research: indicators of coordination skills of high schoolchildren engaged in the martial arts section. Subject of study: boys aged 15-16. Research methods: 1. Theoretical analysis and generalization of literature sources. 2. Pedagogical research. 3. Pedagogical testing. 4. Methods of mathematical and statistical analysis of results. Comparison of the final values of the control (taekwondo athletes) and experimental (pankration athletes) groups indicated a high statistical significance of the obtained indicators on the amplitude of movements inward backward. The results of the pedagogical study have indicated an improvement in coordination skills in the experimental (pankration athletes) and control (taekwondo athletes) groups at the end of the study. But in contrast to the control, statistically significant differences between the initial and final values have been found by the results of all tests in the experimental group. It is proved that the nature of positive changes in the performance of taekwondo athletes was extremely tendentious. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject тхеквондо uk
dc.subject панкратіон uk
dc.subject хлопці uk
dc.subject шкільна секція uk
dc.subject координаційні здібності uk
dc.title Особливості розвитку координаційних здібностей у школярів, які займаються тхеквондо в умовах загальноосвітної школи uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics