Інституційний репозитарій ЗНУ

Рекламні засоби в онлайн позиціонуванні іміджу закладів з надання освітніх послуг

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дзюба, Вікторія Володимирівна
dc.date.accessioned 2021-01-18T20:01:17Z
dc.date.available 2021-01-18T20:01:17Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4517
dc.description Дзюба В. В. Рекламні засоби в онлайн позиціонуванні іміджу закладів з надання освітніх послуг : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Реклама" / наук. керівник Н. М. Лебідь. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 82 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота магістра «Рекламні засоби в онлайн позиціонуванні закладів з надання освітніх послуг» – основний текст – 82 сторінки. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 81 джерело. Об’єктом дослідження є рекламні засоби у створенні віртуального іміджу закладів з надання освітніх послуг: Комп’ютерна Академія ШАГ та Академія ІМТ. Предметом дослідження є види, функції та специфіка використання рекламних засобів в онлайн позиціонуванні іміджу закладів з надання освітніх послуг. Мета дослідження: виявлення та аналіз особливостей використання рекламних засобів в онлайн позиціонуванні іміджу закладів з надання освітніх послуг на прикладі Комп’ютерної Академії ШАГ та Академії ІМТ, а також визначення найбільш ефективних інструментів реклами в мережі Інтернет для сфери приватної освіти. Методи дослідження. Під час написання дипломної роботи використано такі методи: аналіз наукових джерел, описовий метод, синтез отриманої інформації та узагальнення, метод онлайн-опитування для оцінювання комунікативної ефективності реклами, збір статистичних даних у соціальних мережах, якісний та кількісний контент-моніторинг, квалітативний аналіз контенту, метод порівняння у зіставленні рекламних засобів у формуванні віртуального іміджу закладів з надання освітніх послуг. Досягнення мети дослідження обумовило необхідність послідовного вирішення таких завдань: 1) вивчити стан дослідження питання іміджу та теми інтернет-реклами у наукових дискусіях; 2) розглянути та охарактеризувати сутність, функції, видову специфіку та структуру іміджу підприємства; 3) визначити найбільш повну та актуальну класифікацію засобів інтернет-реклами, сформувати заходи для віртуального представництва підприємства та залучення більшої кількості відвідувачів ресурсів; 4) провести соціологічне дослідження та виявити особливості сприйняття аудиторією інтернет-реклами у сфері приватної освіти, а також її вплив на онлайн позиціонування компаній; 5) розглянути підходи закладів з надання освітніх послуг до використання засобів реклами в мережі Інтернет; 6) визначити рівень пізнаваності брендів аудиторією запорізьких студентів; 7) провести комплексне дослідження іміджу освітніх послуг та віртуального представництва закладів з надання пропонованих послуг на різних інтернет-майданчиках; 8) з’ясувати найбільш ефективні інструменти реклами в мережі Інтернет, які використовуються для онлайн позиціонування закладів з надання освітніх послуг. Методологічну і теоретичну основу кваліфікаційної роботи магістра складають праці, привяченні проблемам іміджу підприємства, таких дослідників, як Т. Мотуз, М. Пасько, Л. Присяжнюк, Т. Смирнова, М. Фадєєв, В. Шепель та інших. Віртуальний імідж підприємства та інтернет – рекламу розглядали науковці М. Артюхіна, А. Годин, Ф. Гуров, Т. Дейнекін, Л. Капінус, О. Кифяк, І. Міщенко, І. Савельєва, Т. Старицький, В. Федорчак, О. Феофанов, Ю. Ясінська та інші. Наукова новизна одержаних результатів полягає у розроблені комплексної методики оцінки віртуального іміджу організацій, яка відображає специфіку вивчення онлайн позиціонування; у визначенні найбільш ефективних рекламних засобів для формування іміджу закладів з надання освітніх послуг. Ця робота допоможе у подальшому розвитку теоретичних основ формування іміджу в мережі Інтернет та інструментів реклами, що необхідні для цього. Сфера застосування. Положення і висновки, сформульовані в роботі можуть бути використані у професійній діяльності рекламістів, маркетологів та PR-спеціалістів в процесі формування віртуального іміджу з використанням засобів реклами. Можливе використання матеріалів, методики дослідження реального іміджу, висновків та рекомендацій під час вивчення курсів з іміджелогії та інтернет-реклами у вищих навчальних закладах. uk
dc.description.abstract EN : Qualifying work of the master "Advertising tools in the online positioning of educational services" - the main text - 82 pages. 81 sources were processed for the thesis. The object of the study are advertising tools in creating a virtual image of educational institutions: Computer Academy STEP and the Academy of BMI. The subject of the study are the types, functions and specifics of the use of advertising media in the online positioning of the image of educational institutions. The purpose of the study: to identify and analyze the features of the use of advertising tools in the online positioning of the image of educational services on the example of Computer Academy STEP and BMI Academy, as well as to determine the most effective tools for advertising on the Internet for private education. Research methods. The following methods were used in writing the thesis: analysis of scientific sources, descriptive method, synthesis of information and generalizations, online survey method to assess the communicative effectiveness of advertising, collection of statistics on social networks, qualitative and quantitative content monitoring, qualitative content analysis, method of comparison in the comparison of advertising tools in the formation of the virtual image of educational institutions. Achieving the goal of the study necessitated the consistent solution of the following tasks: 1) to study the state of research on the image and topic of Internet advertising in scientific discussions; 2) consider and characterize the essence, functions, species specificity and image structure of the enterprise; 3) to determine the most complete and relevant classification of Internet advertising, to form measures for the virtual representation of the enterprise and to attract more visitors to the resources; 4) to conduct a sociological study and identify the peculiarities of the audience's perception of Internet advertising in the field of private education, as well as its impact on the online positioning of companies; 5) consider the approaches of educational institutions to the use of advertising on the Internet; 6) to determine the level of brand awareness by the audience of Zaporizhia students; 7) to conduct a comprehensive study of the image of educational services and virtual representation of institutions for the provision of services on various Internet sites; 8) find out the most effective advertising tools on the Internet, which are used for online positioning of educational institutions. The methodological and theoretical basis of the master's qualification work are works devoted to the problems of the image of the enterprise, such researchers as T. Motuz, M. Pasko, L. Prysyazhnyuk, T. Smirnova, M. Fadeev, V. Shepel and others. The virtual image of the enterprise and Internet advertising were considered by scientists M. Artyukhin, A. Godin, F. Gurov, T. Deinekin, L. Kapinus, O. Kifyak, I. Mishchenko, I. Savelyeva, T. Starytsky, V. Fedorchak, O. Feofanov, Y. Yasinskaya and others. The scientific novelty of the obtained results lies in the development of a comprehensive methodology for assessing the virtual image of organizations, which reflects the specifics of the study of online positioning; in determining the most effective advertising tools for shaping the image of educational institutions. This work will help in the further development of the theoretical foundations of image formation on the Internet and the advertising tools needed for this. Scope. Provisions and conclusions formulated in the work can be used in the professional activities of advertisers, marketers and PR-specialists in the process of forming a virtual image using advertising tools. It is possible to use materials, methods of researching the real image, conclusions and recommendations when studying courses in imageology and online advertising in higher education. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject імідж uk
dc.subject імідж підприємства uk
dc.subject віртуальний імідж uk
dc.subject онлайн позиціонування uk
dc.subject інтернет-реклама uk
dc.subject засоби реклами uk
dc.subject контент uk
dc.subject інтернет-майданчик uk
dc.subject реклама в соціальних мережах uk
dc.subject image uk
dc.subject image of the enterprise uk
dc.subject virtual image uk
dc.subject online positioning uk
dc.subject online advertising uk
dc.subject means of advertising uk
dc.subject content uk
dc.subject internet platform uk
dc.subject advertising on social networks uk
dc.title Рекламні засоби в онлайн позиціонуванні іміджу закладів з надання освітніх послуг uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу