ZNU Institutional Repository

Просування телеканалу «СТБ» в мережі інтернет

Show simple item record

dc.contributor.author Кряжева, Олена Олександрівна
dc.date.accessioned 2021-01-18T20:12:28Z
dc.date.available 2021-01-18T20:12:28Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4519
dc.description Кряжева О. О. Просування телеканалу «СТБ» в мережі інтернет : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Медіакомунікації" / наук. керівник Н. В. Романюк. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 80 с. uk
dc.description.abstract UA : Магістерська робота «Просування телеканалу “СТБˮ у мережі інтернет» – основний текст – 80 сторінок. Для виконання магістерської роботи опрацьовано 63 джерела. Об'єктом дослідження є телеканал «СТБ» і його офіційний сайт, сторінки в соціальних мережах «Instagram», «Facebook», «Youtube». Предметом дослідження є особливості використання інструментів і методів просування телеканалу «СТБ» у мережі інтернет. Мета дослідження: виявлення особливостей просування телеканалу «СТБ» в мережі інтернет. Методи дослідження: з метою оцінки інструментів і методів просування телеканалу «СТБ» у мережі інтернет у межах дослідження використані такі наукові методи: опису, узагальнення, систематизації, порівняння та контентаналізу. Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання: 1) вивчити дефініції понять «просування», «соціальна мережа», «сайт», «бренд»; 2) виділити інструменти й методи просування телеканалу в інтернеті; 3) виявити специфіку наповнення та художнього оформлення офіційного сайту «СТБ» як засобу його популяризації; 4) проаналізувати контент та інші засоби просування телеканалу «СТБ» у соціальних мережах. Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці вітчизняних і зарубіжних дослідників, які досліджували телебачення та методи просування ЗМІ в мережі Інтернет зокрема: В. Байков, Д. Баррат, Ж. Бодрійяр, І. Бойчук, П. Брем, І. Бучацька, Д. Варфоломієв, Г. Васильєв, Є Голубков, В. Гоян, Ф. Гуров, Т. Дубовик, М. Зуєв, Н. Ілляшенко, І. Кон,Ф. Котлер, Н. Куденков, А. Курліщук, І. Литовченко, М. Макаров, Л. Мардахаєв, 5 І. Мащенков, В. Мозгов, М. Морріс, К. Оган, Є. Ромат, Дж. О’Шонесс, В. Холмогоров, В. Цвіков, Я. Шведова, В. Шейнова. Наукова новизна одержаних результатів полягає у спробі вивчення та аналізу інструментів і методів просування телеканалу «СТБ» у мережі інтернет, а саме на офіційному сайті та в соціальних мережах, а також у підтвердженні важливості просування ЗМІ в глобальній мережі для їхньої популяризації серед широких мас. Сфера застосування: матеріали проведеного дослідження можуть бути використані у професійній діяльності працівників медаікомунікації, а також під час подальших наукових розробок із питань просування ЗМІ в мережі інтернет. uk
dc.description.abstract EN : Master's thesis "Promotion of STB TV channel on the Internet" - main text - 80 pages. To perform a master's thesis 63 sources were processed. The object of study is the TV channel "STB" and its official website, pages in social networks "Instagram", "Facebook", "Youtube". The subject of research is the features of the use of tools and methods of promoting the STB TV channel on the Internet. The purpose of the study: to identify the features of the promotion of the TV channel "STB" on the Internet. Research methods: to evaluate tools and methods of promotion TV channel "STB" on the Internet in the study used the following scientific methods: description, generalization, systematization, comparison and content analysis. To achieve this goal it is necessary to perform the following tasks: 1) to study the definitions of "promotion", "social network", "site", "Brand"; 2) identify tools and methods to promote the TV channel on the Internet; 3) identify the specifics of the filling and decoration of the official STB site as a means of its promotion; 4) analyze the content and other means of promoting the TV channel "STB" in social networks. The methodological and theoretical basis of the study are works domestic and foreign researchers who have studied television and methods promotion of mass media on the Internet in particular: V. Baikov, D. Barrat, J. Baudrillard, I. Boychuk, P. Brem, I. Buchatska, D. Varfolomiev, G. Vasiliev, E. Golubkov, V. Goyan, F. Gurov, T. Dubovik, M. Zuev, N. Ilyashenko, I. Kon, F. Kotler, N. Kudenkov, A. Kurlischuk, I. Litovchenko, M. Makarov, L. Mardakhaev, 5 I. Mashchenkov, V. Mozgov, M. Morris, K. Ogan, E. Romat, J. O’Shaughness, V. Kholmogorov, V. Tsvikov, J. Shvedova, V. Sheinova. The scientific novelty of the obtained results lies in the attempt to study and analysis of tools and methods of STB TV channel promotion in the network the Internet, namely on the official website and social networks, as well as in reaffirming the importance of media promotion on the global network for them popularization among the masses. Scope: the materials of the study can be used in the professional activities of medical communications workers, as well as under time of further scientific developments on the promotion of the media on the Internet. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject телебачення uk
dc.subject телеканал uk
dc.subject інтернет uk
dc.subject просування uk
dc.subject методи просування uk
dc.subject соціальна мережа uk
dc.subject сайт uk
dc.subject телевізійний тренд uk
dc.subject TV uk
dc.subject TV channel uk
dc.subject Internet uk
dc.subject promotion uk
dc.subject promotion methods uk
dc.subject social network uk
dc.subject site uk
dc.subject television trend uk
dc.title Просування телеканалу «СТБ» в мережі інтернет uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics