Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Червотока, Ольга Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2021-01-19T09:22:27Z | |
dc.date.available | 2021-01-19T09:22:27Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4537 | |
dc.description | Червотока О. С. Підготовка дитини з ООП до навчання у закладі загальної середньої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник Г. В. Локарєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 79 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Кваліфікаційна робота: 79 с., 2 таблиці, 70 джерел, 1 додаток. Мета дослідження – вивчити особливості взаємодії соціального педагога з вихователями дошкільних закладів з підготовки до умов навчання дітей з ООП. Об’єкт дослідження – діяльність соціального педагога з дітьми з ООП в умовах дошкільного закладу. Предмет дослідження – процес формування готовності дітей з ООП до навчання у школі. Методи дослідження: теоретичні: теоретичний аналіз наукової літератури з проблеми підготовки до навчання дітей з ООП; емпіричні: спостереження, вивчення документації, тестування, педагогічний експеримент; математичні методи первинної обробки даних. Наукова новизна роботи полягає у тому, що нами було розроблено й апробовано програму підготовки до навчання дітей з ООП на основі взаємодії соціального педагога з вихователями в умовах дошкільного закладу. Практичне значення роботи в тому, що нами проведено комплексне вивчення організації соціально-педагогічної роботи з підготовки до навчання дітей з ООП. Матеріали роботи можуть бути використані шкільними психологами, соціальними педагогами, вихователями дошкільних закладів, фахівцями реабілітаційних центрів. | uk |
dc.description.abstract | EN : Qualification work: 79 pages, 2 tables, 70 sources, 1 appendix. The purpose of the study is to study the peculiarities of the interaction of a social pedagogue with educators of preschool institutions in preparation for the learning conditions of children with SEN. The object of research is the activity of a social pedagogue with children with PD in the conditions of a preschool institution. The subject of the research is the process of forming the readiness of children with SEN to study at school. Research methods: theoretical: theoretical analysis of the scientific literature on the problem of preparation for education of children with PDO; empirical: observation, study of documentation, testing, pedagogical experiment; mathematical methods of primary data processing. The scientific novelty of the work is that we have developed and tested a program of preparation for the education of children with PD based on the interaction of a social educator with educators in a preschool institution. The practical significance of the work is that we conducted a comprehensive study of the organization of socio-pedagogical work in preparation for the education of children with SEN. Materials of work can be used by school psychologists, social pedagogues, educators of preschool institutions, experts of rehabilitation centers. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | затримка психічного розвитку | uk |
dc.subject | соціально-педагогічна робота | uk |
dc.subject | соціально-педагогічний супровід | uk |
dc.subject | корекційні технології | uk |
dc.subject | діагностична діяльність соціального педагога | uk |
dc.subject | mental retardation | uk |
dc.subject | socio-pedagogical work | uk |
dc.subject | socio-pedagogical support | uk |
dc.subject | correction technologies | uk |
dc.subject | diagnostic activity of a social pedagogue | uk |
dc.title | Підготовка дитини з ООП до навчання у закладі загальної середньої освіти | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |