Інституційний репозитарій ЗНУ

Розвиток критичного мислення молодших школярів в процесі освітньої діяльності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Безотосна, Ольга Василівна
dc.date.accessioned 2021-01-20T06:33:53Z
dc.date.available 2021-01-20T06:33:53Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4567
dc.description Безотосна О. В. Розвиток критичного мислення молодших школярів в процесі освітньої діяльності : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Ю. Є. Зубцова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 76 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 76 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 74 джерела. Об’єкт дослідження: розвиток критичного мислення молодших школярів. Предмет дослідження: педагогічні умови розвитку критичного мислення молодших школярів в процесі освітньої діяльності. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови розвитку критичного мислення молодших школярів. В роботі обґрунтовано та експериментально доведено можливість розвитку критичного мислення молодших школярів у відповідності до їх вікових особливостей; виділено педагогічні умови розвитку критичного мислення учнів початкових класів; розроблено і впроваджено у навчальний процес система вправ щодо розвитку критичного мислення учнів може використовуватись вчителями початкових класів, вихователями груп продовженого дня та у процесі підготовки майбутніх вчителів початкових класів до роботи з формування критичного мислення молодших школярів. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 76 pages of printed text. The list of links includes 74 sources. Object of research: development of critical thinking of junior schoolchildren. Subject of research: pedagogical conditions of development of critical thinking of junior schoolchildren in the process of educational activity. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the pedagogical conditions for the development of critical thinking in primary school students. The paper substantiates and experimentally proves the possibility of developing critical thinking of junior schoolchildren in accordance with their age characteristics; pedagogical conditions of development of critical thinking of pupils of initial classes are allocated; developed and implemented in the educational process a system of exercises for the development of critical thinking of students can be used by primary school teachers, educators of extended day groups and in the process of preparing future primary school teachers to work on the formation of critical thinking of primary school children. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject критичне мислення uk
dc.subject молодший школяр uk
dc.subject освіта uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject початкова освіта uk
dc.subject технологія розвитку критичного мислення uk
dc.subject critical thinking uk
dc.subject junior high school student uk
dc.subject education uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.subject primary education uk
dc.subject technology for the development of critical thinking uk
dc.title Розвиток критичного мислення молодших школярів в процесі освітньої діяльності uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу