Інституційний репозитарій ЗНУ

Інтерактивне навчання як засіб розвитку креативності молодших школярів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Волошиновська, Анастасія Олександрівна
dc.date.accessioned 2021-01-20T06:35:52Z
dc.date.available 2021-01-20T06:35:52Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4568
dc.description Волошиновська А. О. Інтерактивне навчання як засіб розвитку креативності молодших школярів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Ю. Є. Зубцова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 75 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 75 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 82 джерела. Об’єкт дослідження: процес розвитку креативності молодших школярів. Предмет дослідження: інтерактивне навчання як засіб розвитку креативності молодших школярів. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність дидактичних умов розвитку креативності учнів молодшого шкільного віку шляхом інтерактивного навчання. В роботі уточнено ключові поняття дослідження, визначено дидактичні умови розвитку креативності молодших школярів в освітньому процесі; визначено критерії, показники та рівні розвитку креативності учнів початкових класів. Матеріали кваліфікаційної роботи можуть бути використані у роботі вчителів початкових класів з метою підвищення рівня креативності в учнів на уроках. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 75 pages of printed text. The list of links includes 82 sources. Object of research: the process of developing the creativity of younger students. Subject of research: interactive learning as a means of developing the creativity of junior schoolchildren. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the effectiveness of didactic conditions for the development of creativity of primary school students through interactive learning. The key concepts of the research are specified in the work, the didactic conditions of development of creativity of junior schoolchildren in the educational process are determined; criteria, indicators and levels of creativity of primary school students are determined. Qualification materials can be used in the work of primary school teachers in order to increase the level of creativity of students in the classroom. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject дидактичні умови uk
dc.subject початкова освіта uk
dc.subject інтерактивне навчання uk
dc.subject креативність uk
dc.subject молодші школярі uk
dc.subject освіта uk
dc.subject розвиток uk
dc.subject творчість uk
dc.subject didactic conditions uk
dc.subject primary education uk
dc.subject interactive learning uk
dc.subject creativity uk
dc.subject junior high school students uk
dc.subject education uk
dc.subject development uk
dc.subject art uk
dc.title Інтерактивне навчання як засіб розвитку креативності молодших школярів uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу