Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування у молодших школярів громадянської компетентності у взаємодії школи та сім’ї

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чорнобривець, Олена Анатоліївна
dc.date.accessioned 2021-01-20T09:23:20Z
dc.date.available 2021-01-20T09:23:20Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4581
dc.description Чорнобривець О. А. Формування у молодших школярів громадянської компетентності у взаємодії школи та сім’ї : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Л. О. Сущенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 77 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 77 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 74 джерела. Об’єкт дослідження – процес формування громадянської компетентності у молодших школярів. Предмет дослідження – педагогічні умови, що забезпечують ефективність формування громадянської компетентності молодших школярів через взаємодію сім’ї та школи. Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні й експериментальній перевірці педагогічних умов формування громадянської компетентності у молодших школярів у взаємодії сім’ї та школи. В роботі обґрунтовано умови формування громадянської компетентності молодших школярів у взаємодії школи та сім’ї; покращено та впроваджено нові форми та методи формування громадянської компетентності у молодших школярів; впроваджено в освітній процес інноваційних форм, методів, технологій, які спрямовані на формування громадянської компетентності у молодших школярів; посилено взаємодію між освітнім закладом та батьківською громадськістю, покращено співпрацю школи та сім’ї. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 77 pages of printed text. The list of links includes 74 sources. The object of research is the process of formation of civic competence in junior schoolchildren. The subject of the research is pedagogical conditions that ensure the effectiveness of the formation of civic competence of junior schoolchildren through the interaction of family and school. The purpose of the study is to theoretically substantiate and experimentally test the pedagogical conditions for the formation of civic competence in junior high school students in the interaction of family and school. The conditions of formation of civic competence of junior schoolchildren in the interaction of school and family are substantiated in the work; improved and introduced new forms and methods of civic competence formation in junior schoolchildren; introduced into the educational process of innovative forms, methods, technologies, which are aimed at the formation of civic competence in junior high school students; strengthened interaction between the educational institution and the parent community, improved cooperation between school and family. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject громадянська компетентність uk
dc.subject молодший школяр uk
dc.subject сім’я uk
dc.subject школа uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject початкова освіта uk
dc.subject формування громадянської компетентності uk
dc.subject civic competence uk
dc.subject junior high school student uk
dc.subject family uk
dc.subject school uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.subject primary education uk
dc.subject formation of civic competence uk
dc.title Формування у молодших школярів громадянської компетентності у взаємодії школи та сім’ї uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу