Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Січкар, Світлана Петрівна | |
dc.date.accessioned | 2021-01-20T09:32:50Z | |
dc.date.available | 2021-01-20T09:32:50Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4584 | |
dc.description | Січкар С. П. Розвиток творчого потенціалу молодших школярів засобами інноваційних технологій : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Л. М. Корольова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 108 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 108 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 74 джерела. Об’єкт дослідження: процес розвитоку творчого потенціалу молодших школярів засобами інноваційних технологій. Предмет дослідження: педагогічні умови розвитку творчого потенціалу молодших школярів засобами інноваційних технологій. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити, як впливає застосування інноваційних технологій в освітньому процесі початкової школи на рівень розвитку творчого потенціалу молодших школярів. В роботі обґрунтовано та експериментально доведено можливість розвитку творчого потенціалу молодших школярів за допомогою інноваційних технологій у відповідності до їх вікових особливостей; виділено педагогічні умови розвитку творчого потенціалу учнів початкових класів; розроблено і впроваджено в навчальний процес система вправ щодо розвитку творчого потенціалу учнів. Може використовуватись вчителями початкових класів, вихователями груп продовженого дня та в процесі підготовки майбутніх вчителів початкових класів до роботи з формування творчого потенціалу молодших школярів. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 108 pages of printed text. The list of links includes 74 sources. Object of research: the process of developing the creative potential of junior schoolchildren through innovative technologies. Subject of research: pedagogical conditions of development of creative potential of junior schoolchildren by means of innovative technologies. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test how the use of innovative technologies in the educational process of primary school affects the level of development of creative potential of primary school students. The paper substantiates and experimentally proves the possibility of developing the creative potential of junior schoolchildren with the help of innovative technologies in accordance with their age characteristics; pedagogical conditions of development of creative potential of pupils of initial classes are allocated; a system of exercises for the development of students' creative potential has been developed and implemented in the educational process. It can be used by primary school teachers, educators of extended day groups and in the process of preparing future primary school teachers to work on the formation of creative potential of primary school students. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | творчий потенціал | uk |
dc.subject | молодший школяр | uk |
dc.subject | освіта | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.subject | педагогічна освіта | uk |
dc.subject | інновація | uk |
dc.subject | інноваційні технології | uk |
dc.subject | creative potential | uk |
dc.subject | junior high school student | uk |
dc.subject | education | uk |
dc.subject | pedagogical conditions | uk |
dc.subject | teacher education | uk |
dc.subject | innovation | uk |
dc.subject | innovative technologies | uk |
dc.title | Розвиток творчого потенціалу молодших школярів засобами інноваційних технологій | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |