Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Нечитайло, Світлана Ігорівна | |
dc.date.accessioned | 2021-01-20T09:34:43Z | |
dc.date.available | 2021-01-20T09:34:43Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4585 | |
dc.description | Нечитайло С. І. Формування комунікативної компетентності в учнів початкових класів на уроках літературного читання : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник М. О. Желтова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 86 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 86 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 85 джерел. Об’єкт дослідження: процес формування комунікативної компетентності учнів. Предмет дослідження: засоби формування комунікативної компетентності учнів на уроках літературного читання. Мета дослідження: теоретичне обґрунтування й експериментальна перевірка можливості розвитку сформованого рівня комунікативної компетентності в учнів на уроках літературного читання. В роботі відбувся комплексний аналіз сутності та характерних ознак формування комунікативної компетентності учнів на уроках літературного читання, що впливає на подальший розвиток у дитини образності та виразності мовлення; розроблено програму розвитку рівня сформованості комунікативної компетентності на уроках літературного читання. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 86 pages of printed text. The list of links includes 85 sources. Object of research: the process of forming students' communicative competence. Subject of research: means of formation of communicative competence of students in reading lessons. The purpose of the research: theoretical substantiation and experimental verification of the possibility of developing the formed level of communicative competence in students in reading lessons. The work included a comprehensive analysis of the essence and characteristics of the formation of communicative competence of students in reading lessons, which affects the further development of the child's imagery and expressiveness of speech; the program of development of a level of formation of communicative competence at lessons of literary reading is developed. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | комунікація | uk |
dc.subject | комунікативна компетентність | uk |
dc.subject | компетентний методологічний комплекс | uk |
dc.subject | мотиваційний компонент | uk |
dc.subject | діяльнісний компонент | uk |
dc.subject | когнітивний компонент | uk |
dc.subject | урок літературного читання | uk |
dc.subject | communication | uk |
dc.subject | communicative competence | uk |
dc.subject | competent methodological complex | uk |
dc.subject | motivational component | uk |
dc.subject | activity component | uk |
dc.subject | cognitive component | uk |
dc.subject | reading lesson | uk |
dc.title | Формування комунікативної компетентності в учнів початкових класів на уроках літературного читання | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |