ZNU Institutional Repository

Взаємодія школи та сім’ї у формуванні в молодших школярів культури міжособистісного спілкування

Show simple item record

dc.contributor.author Слащиліна, Оксана Миколаївна
dc.date.accessioned 2021-01-20T10:34:35Z
dc.date.available 2021-01-20T10:34:35Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4591
dc.description Слащиліна О. М. Взаємодія школи та сім’ї у формуванні в молодших школярів культури міжособистісного спілкування : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Н. В. Яцук. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 70 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 70 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 70 джерел. Об’єкт дослідження – процес формування в молодших школярів культури міжособистісного спілкування. Предмет дослідження – організаційно-педагогічні умови, форми та методи ефективної взаємодії школи та сім’ї у формуванні в молодших школярів культури міжособистісного спілкування. Мета дослідження: полягає у теоретичному та практичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці організаційно-педагогічних умов формування культури міжособистісного спілкування молодших школярів у взаємодії школи та сім’ї. В роботі обґрунтовано та експериментально доведено можливість налагодження тісної взаємодії школи та сім’ї у формуванні в молодших школярів культури міжособистісного спілкування; розроблено і впроваджено систему форм і методів, що включає діагностування рівнів культури міжособистісного спілкування, засоби організації взаємодії школи і сім’ї з інтерактивного навчально-виховного середовища в якому відбуватиметься формування в молодших школярів культури міжособистісного спілкування. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 70 pages of printed text. The list of links includes 70 sources. The object of research is the process of forming a culture of interpersonal communication in junior schoolchildren. The subject of the research is organizational and pedagogical conditions, forms and methods of effective interaction of school and family in the formation of the culture of interpersonal communication in junior schoolchildren. The purpose of the study: is to theoretically and practically substantiate and experimentally test the organizational and pedagogical conditions for the formation of a culture of interpersonal communication of junior high school students in the interaction of school and family. The paper substantiates and experimentally proves the possibility of establishing close interaction between school and family in the formation of a culture of interpersonal communication in younger students; a system of forms and methods has been developed and implemented, which includes diagnosing the levels of interpersonal communication culture, means of organizing school-family interaction from an interactive educational environment in which junior schoolchildren will form a culture of interpersonal communication. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject міжособистісні стосунки uk
dc.subject культура міжособистісного спілкування uk
dc.subject етика uk
dc.subject молодший школяр uk
dc.subject початкова освіта uk
dc.subject партнерство uk
dc.subject interpersonal relationships uk
dc.subject culture of interpersonal communication uk
dc.subject ethics uk
dc.subject junior high school student uk
dc.subject primary education uk
dc.subject partnership uk
dc.title Взаємодія школи та сім’ї у формуванні в молодших школярів культури міжособистісного спілкування uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics