Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Саєнко, Євгенія Анатоліївна | |
dc.date.accessioned | 2021-01-20T10:39:52Z | |
dc.date.available | 2021-01-20T10:39:52Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4592 | |
dc.description | Саєнко Є. А. Формування адаптивності молодших школярів із затримкою психічного розвитку в освітньому процесі початкової школи : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Т. Г. Соловйова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 80 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 80 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 74 джерел. Об’єкт дослідження: процес формування адаптивності молодших школярів із затримкою психічного розвитку. Предмет дослідження: зміст, форми та методи формування адаптивності молодших школярів із затримкою психічного розвитку в освітньому процесі початкової школи. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити зміст, форми та методи формування адаптивності молодших школярів із затримкою психічного розвитку в освітньому процесі початкової школи. В роботі розкрито комплексний підхід до процесу формування адаптивності молодших школярів із затримкою психічного розвитку в освітньому процесі початкової школи; розроблено педагогічну програму з формування адаптивності молодших школярів із затримкою психічного розвитку в освітньому процесі початкової школи. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 80 pages of printed text. The list of links includes 74 sources. Object of research: the process of forming the adaptability of primary school students with mental retardation. Subject of research: content, forms and methods of forming the adaptability of junior schoolchildren with mental retardation in the educational process of primary school. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the content, forms and methods of forming the adaptability of primary school students with mental retardation in the educational process of primary school. The paper reveals a comprehensive approach to the process of forming the adaptability of primary school students with mental retardation in the educational process of primary school; a pedagogical program for the formation of adaptability of junior schoolchildren with mental retardation in the educational process of primary school has been developed. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | адаптація | uk |
dc.subject | адаптивність | uk |
dc.subject | молодші школярі | uk |
dc.subject | освітній процес | uk |
dc.subject | затримка психічного розвитку | uk |
dc.subject | початкова освіта | uk |
dc.subject | adaptation | uk |
dc.subject | adaptability | uk |
dc.subject | junior high school students | uk |
dc.subject | educational process | uk |
dc.subject | mental retardation | uk |
dc.subject | primary education | uk |
dc.title | Формування адаптивності молодших школярів із затримкою психічного розвитку в освітньому процесі початкової школи | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |