Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування адаптивності молодших школярів із затримкою психічного розвитку в освітньому процесі початкової школи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Саєнко, Євгенія Анатоліївна
dc.date.accessioned 2021-01-20T10:39:52Z
dc.date.available 2021-01-20T10:39:52Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4592
dc.description Саєнко Є. А. Формування адаптивності молодших школярів із затримкою психічного розвитку в освітньому процесі початкової школи : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Т. Г. Соловйова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 80 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 80 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 74 джерел. Об’єкт дослідження: процес формування адаптивності молодших школярів із затримкою психічного розвитку. Предмет дослідження: зміст, форми та методи формування адаптивності молодших школярів із затримкою психічного розвитку в освітньому процесі початкової школи. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити зміст, форми та методи формування адаптивності молодших школярів із затримкою психічного розвитку в освітньому процесі початкової школи. В роботі розкрито комплексний підхід до процесу формування адаптивності молодших школярів із затримкою психічного розвитку в освітньому процесі початкової школи; розроблено педагогічну програму з формування адаптивності молодших школярів із затримкою психічного розвитку в освітньому процесі початкової школи. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 80 pages of printed text. The list of links includes 74 sources. Object of research: the process of forming the adaptability of primary school students with mental retardation. Subject of research: content, forms and methods of forming the adaptability of junior schoolchildren with mental retardation in the educational process of primary school. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the content, forms and methods of forming the adaptability of primary school students with mental retardation in the educational process of primary school. The paper reveals a comprehensive approach to the process of forming the adaptability of primary school students with mental retardation in the educational process of primary school; a pedagogical program for the formation of adaptability of junior schoolchildren with mental retardation in the educational process of primary school has been developed. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject адаптація uk
dc.subject адаптивність uk
dc.subject молодші школярі uk
dc.subject освітній процес uk
dc.subject затримка психічного розвитку uk
dc.subject початкова освіта uk
dc.subject adaptation uk
dc.subject adaptability uk
dc.subject junior high school students uk
dc.subject educational process uk
dc.subject mental retardation uk
dc.subject primary education uk
dc.title Формування адаптивності молодших школярів із затримкою психічного розвитку в освітньому процесі початкової школи uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу