UA : Робота викладена на 84 сторінках друкованого тексту, містить 1 рисунок. Перелік посилань включає 65 джерел. Об’єкт дослідження: професійна підготовка майбутнього учителя початкових класів у закладі вищої освіти. Предмет дослідження: особливості підготовки майбутніх учителів початкових класів до самоосвітньої діяльності у закладі вищої освіти. Мета дослідження: проаналізувати процес самоосвіти майбутніх вчителів початкових класів, розробити модель підготовки майбутніх учителів початкових класів до самоосвітньої діяльності. В роботі на основі аналізу наукової філософської, соціологічної, психолого-педагогічної і методичної літератури уточнено поняттєво-термінологічний апарат; визначено стан досліджуваної проблеми у теорії і практиці підготовки майбутніх учителів початкових класів; проаналізовано самоосвітню діяльність та її роль у компетентісному розвитку майбутніх учителів початкових класів; розроблено та обґрунтовано модель підготовки майбутніх учителів початкових класів до самоосвітньої діяльності; сформульовано практичні рекомендації щодо реалізації моделі підготовки майбутніх учителів початкових класів до самоосвітньої діяльності. Наукова новизна полягає в тому, що: уточнено поняття «самоосвітня діяльність майбутнього вчителя початкових класів», визначено роль самоосвітньої діяльності у компетентісному розвитку майбутніх учителів початкових класів.
EN : The work is presented on 84 pages of printed text, contains 1 figure. The list of references includes 65 sources. The object of the study: professional training of a future primary school teacher in a higher education institution. Subject of research: features of preparation of future primary school teachers for self-educational activity in a higher education institution. The purpose of the study: to analyze the process of self-education of future primary school teachers, to develop a model of preparation of future primary school teachers for self-educational activities. In the work on the basis of the analysis of scientific philosophical, sociological, psychological-pedagogical and methodical literature the conceptual-terminological device is specified; the state of the researched problem in the theory and practice of preparation of future teachers of initial classes is defined; self-educational activity and its role in the competence development of future primary school teachers are analyzed; a model of preparation of future primary school teachers for self-educational activities has been developed and substantiated; formulated practical recommendations for the implementation of the model of preparation of future primary school teachers for self-educational activities. The scientific novelty is that: the concept of "self-educational activity of the future primary school teacher" is specified, the role of self-educational activity in the competence development of future primary school teachers is defined.