Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування емоційної культури майбутніх учителів у процесі професійної підготовки

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кукавиця, Анастасія Тимофіївна
dc.date.accessioned 2021-01-24T16:11:46Z
dc.date.available 2021-01-24T16:11:46Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4675
dc.description Кукавиця А. Т. Формування емоційної культури майбутніх учителів у процесі професійної підготовки : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Т. В. Турбар. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 94 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 94 сторінках друкованого тексту, містить 2 таблиці, 2 рисунка. Перелік посилань включає 82 джерела, з них на іноземній мові – 3. Об’єкт дослідження: емоційна культура майбутніх учителів. Предмет дослідження: педагогічні умови формування емоційної культури майбутніх учителів. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати сутність і зміст емоційної культури майбутнього вчителя, визначити педагогічні умови формування емоційної культури майбутніх учителів у процесі професійної підготовки. В роботі розглянуто і науково обґрунтовано сутність і зміст емоційної культури майбутнього вчителя; визначено критерії, показники і рівні сформованості емоційної культури студентів; визначено та обґрунтовано педагогічні умови формування емоційної культури майбутнього учителя; розроблено програму формування емоційної культури майбутніх учителів у процесі професійної підготовки. Наукова новизна: уточнено поняття «емоційна культура вчителя»; визначено критерії, показники й рівні сформованості емоційної культури у студентів; теоретично обґрунтовано педагогічні умови, які забезпечують результативність процесу формування емоційної культури у студентів. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 94 pages of printed text, contains 2 tables, 2 figures. The list of references includes 82 sources, 3 of them in foreign language. The object of the study: emotional culture of future teachers. Subject of research: pedagogical conditions of formation of emotional culture of future teachers. The purpose of the study: to theoretically substantiate the essence and content of the emotional culture of the future teacher, to determine the pedagogical conditions for the formation of the emotional culture of future teachers in the process of professional training. The essence and content of the emotional culture of the future teacher are considered and scientifically substantiated in the work; criteria, indicators and levels of formation of students' emotional culture are determined; the pedagogical conditions of formation of emotional culture of the future teacher are defined and substantiated; the program of formation of emotional culture of future teachers in the course of professional training is developed. Scientific novelty: the concept of "emotional culture of the teacher" is specified; criteria, indicators and levels of formation of emotional culture in students are determined; theoretically substantiated pedagogical conditions that ensure the effectiveness of the process of forming emotional culture in students. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject культура uk
dc.subject емоції uk
dc.subject емоційна культура uk
dc.subject емоційний інтелект uk
dc.subject емоційна компетентність uk
dc.subject емоційна культура вчителя uk
dc.subject навчально-виховний процес uk
dc.subject тренінг uk
dc.subject culture uk
dc.subject emotions uk
dc.subject emotional culture uk
dc.subject emotional intelligence uk
dc.subject emotional competence uk
dc.subject emotional culture of the teacher uk
dc.subject educational process uk
dc.subject training uk
dc.title Формування емоційної культури майбутніх учителів у процесі професійної підготовки uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу