Інституційний репозитарій ЗНУ

Підготовка майбутніх викладачів вищої школи до гендерної освіти студентів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кулібаба, Альона Русланівна
dc.date.accessioned 2021-01-24T16:13:10Z
dc.date.available 2021-01-24T16:13:10Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4676
dc.description Кулібаба А. Р. Підготовка майбутніх викладачів вищої школи до гендерної освіти студентів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник В. В. Овсяннікова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 106 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 106 сторінках друкованого тексту, містить 3 таблиці, 1 рисунок. Перелік посилань включає 83 джерела. Об’єкт дослідження: професійна підготовка майбутніх викладачів вищої школи. Предмет дослідження: педагогічні умови професійної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до гендерної освіти студентів. Мета дослідження: науково обґрунтувати й експериментально перевірити педагогічні умови, що забезпечують ефективність професійної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до гендерної освіти студентів. В роботі з’ясовано сучасний стан ґендерної освіти як міждисциплінарного напряму сучасних педагогічних досліджень; досліджено генезу гендерного вимірювання в освіті; проаналізовано теоретичні засади проблеми дослідження гендерної освіти студентів у вітчизняній науці; виявлено та обґрунтовано педагогічні умови підготовки майбутніх викладачів вищої школи до гендерної освіти студентів. Наукова новизна: виявлено й обґрунтовано педагогічні умови (врахування вікових особливостей студентів, сформованість комунікативної компетентності; використання методики нівелювання гендерних стереотипів), що забезпечують ефективність підготовки майбутніх викладачів вищої школи до ґендерної освіти студентів; уточнено визначення поняття «гендерна освіта». uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 106 pages of printed text, contains 3 tables, 1 figure. The list of references includes 83 sources. The object of the study: professional training of future high school teachers. Subject of research: pedagogical conditions of professional training of future teachers of higher school for gender education of students. The purpose of the study: to scientifically substantiate and experimentally test the pedagogical conditions that ensure the effectiveness of professional training of future teachers of higher education for gender education of students. The current state of gender education as an interdisciplinary direction of modern pedagogical research is clarified in the work; the genesis of gender measurement in education is studied; the theoretical bases of the problem of research of gender education of students in domestic science are analyzed; the pedagogical conditions of preparation of future teachers of higher school for gender education of students are revealed and substantiated. Scientific novelty: pedagogical conditions (taking into account the age characteristics of students, the formation of communicative competence; the use of methods of leveling gender stereotypes) are identified and substantiated, which ensure the effectiveness of training future teachers of higher education for gender education of students; clarified the definition of "gender education". uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject гендер uk
dc.subject гендерна освіта uk
dc.subject гендерний вимір uk
dc.subject гендерна педагогіка uk
dc.subject гендерна культура особистості uk
dc.subject гендерна соціалізація uk
dc.subject гендерна компетентність uk
dc.subject gender uk
dc.subject gender education uk
dc.subject gender dimension uk
dc.subject gender pedagogy uk
dc.subject gender culture of the individual uk
dc.subject gender socialization uk
dc.subject gender competence uk
dc.title Підготовка майбутніх викладачів вищої школи до гендерної освіти студентів uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу