dc.contributor.author |
Остах, Юлія Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-01-24T16:27:40Z |
|
dc.date.available |
2021-01-24T16:27:40Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4681 |
|
dc.description |
Остах Ю. І. Оптимізація взаємовідносин студентів та педагогів в умовах закладу вищої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Н. Ф. Шевченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 105 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Робота викладена на 105 сторінках друкованого тексту, містить 6 таблиць, 1 рисунок. Перелік посилань включає 107 джерел. Об’єкт дослідження: взаємовідносини студентів та педагогів у закладах вищої освіти. Предмет дослідження: особливості взаємовідносин студентів та педагогів в умовах закладу вищої освіти. Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні та емпіричному вивченні шляхів оптимізації взаємовідносин студентів та педагогів в умовах закладу вищої освіти. В роботі розкрито сутність взаємовідносин студентів та педагогів у цілісному навчально-виховному процесі закладу вищої освіти; виявлено психолого-педагогічні особливості взаємовідносин студентів і педагогів та розкрити механізми їх впливу на гуманізацію освітнього процесу у закладі вищої освіти; вивчено соціально-педагогічні механізми та шляхи становлення оптимальних стосунків студентів і педагогів; розроблено експериментальну програму з оптимізації взаємовідносин «студент – педагог» в умовах ЗВО. Наукова новизна: виявлено особливості взаємовідносин педагогів і студентів в умовах закладу вищої освіти (детермінованість віковими особливостями ранньої юності та завданнями й цілями навчально-професійної діяльності, виражена потреба в поглибленні стосунків «педагог – студент» і загострення їх суперечностей). |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The work is presented on 105 pages of printed text, contains 6 tables, 1 figure. The list of references includes 107 sources. The object of the study: the relationship between students and teachers in higher education. Subject of research: features of the relationship between students and teachers in a higher education institution. The purpose of the study is to theoretically substantiate and empirically study ways to optimize the relationship between students and teachers in a higher education institution. The essence of the relationship between students and teachers in the holistic educational process of higher education is revealed in the work; revealed psychological and pedagogical features of the relationship between students and teachers and reveal the mechanisms of their influence on the humanization of the educational process in higher education; socio-pedagogical mechanisms and ways of formation of optimal relations of students and teachers are studied; developed an experimental program to optimize the relationship "student - teacher" in the conditions of free economic zone. Scientific novelty: the peculiarities of the relationship between teachers and students in a higher education institution (determined by the age characteristics of early adolescence and the tasks and goals of educational and professional activities, the need to deepen the relationship "teacher - student" and exacerbate their contradictions). |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
педагогічне спілкування |
uk |
dc.subject |
педагогічний процес |
uk |
dc.subject |
взаємодія |
uk |
dc.subject |
взаємовідносини |
uk |
dc.subject |
оптимізація |
uk |
dc.subject |
взаємини «студент – педагог» |
uk |
dc.subject |
міжособистісні взаємини |
uk |
dc.subject |
pedagogical communication |
uk |
dc.subject |
pedagogical process |
uk |
dc.subject |
interaction |
uk |
dc.subject |
relationship |
uk |
dc.subject |
optimization |
uk |
dc.subject |
student-teacher relationship |
uk |
dc.subject |
interpersonal relationships |
uk |
dc.title |
Оптимізація взаємовідносин студентів та педагогів в умовах закладу вищої освіти |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |