ZNU Institutional Repository

Формування професійної адаптації у курсантів вищої освіти пенітенціарної системи

Show simple item record

dc.contributor.author Редькін, Микита Михайлович
dc.date.accessioned 2021-01-25T12:58:46Z
dc.date.available 2021-01-25T12:58:46Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4689
dc.description Редькін М. М. Формування професійної адаптації у курсантів вищої освіти пенітенціарної системи : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Л. С. Іванова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 97 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 97 сторінках друкованого тексту, містить 2 таблиці, 2 рисунка. Перелік посилань включає 86 джерел. Об’єкт дослідження: процес професійної адаптації курсантів вищої освіти пенітенціарної системи. Предмет дослідження: педагогічні умови формування професійної адаптації у курсантів вищої освіти пенітенціарної системи. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати педагогічні умови, що будуть сприяти формуванню професійної адаптації курсантів вищої освіти пенітенціарної системи; розробити програму формування професійної адаптації у курсантів. В роботі проаналізовано основні теоретичні підходи до проблеми адаптації в сучасній психолого-педагогічній науці; вивчено особливості професійної адаптації курсантів вищої освіти пенітенціарної системи; визначено та теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування професійної адаптації курсантів пенітенціарної системи; розроблено критерії, показники і рівні сформованості професійної адаптації у курсантів вищої освіти пенітенціарної системи; з’ясовано стан сформованості професійної адаптації курсантів закладу вищої освіти ДПтС України; розроблено програму формування професійної адаптації майбутніх фахівців пенітенціарної системи. Наукова новизна: визначено та обґрунтовано педагогічні умови формування професійної адаптації курсантів пенітенціарної системи (оволодіння змістом, формами й методами для успішної професійної діяльності; організація позитивного спілкування в курсантських групах; забезпечення мотивації курсантів до формування професійно важливих якостей); визначено критерії, показники і рівні сформованості професійної адаптації у курсантів вищої освіти пенітенціарної системи. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 97 pages of printed text, contains 2 tables, 2 figures. The list of references includes 86 sources. The object of the study: the process of professional adaptation of cadets of higher education in the penitentiary system. Subject of research: pedagogical conditions of formation of professional adaptation at cadets of higher education of penitentiary system. The purpose of the study: to theoretically substantiate the pedagogical conditions that will contribute to the formation of professional adaptation of cadets of higher education in the penitentiary system; to develop a program for the formation of professional adaptation in cadets. The main theoretical approaches to the problem of adaptation in modern psychological and pedagogical science are analyzed in the work; the peculiarities of professional adaptation of cadets of higher education of the penitentiary system are studied; the pedagogical conditions of formation of professional adaptation of cadets of penitentiary system are defined and theoretically substantiated; criteria, indicators and levels of formation of professional adaptation at cadets of higher education of penitentiary system are developed; the state of formation of professional adaptation of cadets of the institution of higher education of the State Pedagogical Service of Ukraine is clarified; the program of formation of professional adaptation of future experts of penitentiary system is developed. Scientific novelty: pedagogical conditions of formation of professional adaptation of cadets of penitentiary system are defined and substantiated (mastering of the maintenance, forms and methods for successful professional activity; the organization of positive communication in cadet groups; maintenance of motivation of cadets to formation of professionally important qualities); criteria, indicators and levels of formation of professional adaptation at cadets of higher education of penitentiary system are defined. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject адаптація uk
dc.subject соціальна адаптація uk
dc.subject професійна адаптація uk
dc.subject пенітенціарна система uk
dc.subject готовність uk
dc.subject професійна діяльність uk
dc.subject підготовка до професійної адаптації uk
dc.subject формування професійної адаптації uk
dc.subject мотивація uk
dc.subject adaptation uk
dc.subject social adaptation uk
dc.subject professional adaptation uk
dc.subject penitentiary system uk
dc.subject readiness uk
dc.subject professional activity uk
dc.subject preparation for professional adaptation uk
dc.subject formation of professional adaptation uk
dc.subject motivation uk
dc.title Формування професійної адаптації у курсантів вищої освіти пенітенціарної системи uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics